Panasonic GH5 - zdjęcia i filmy przykładowe

Podczas wczorajszego wydarzenia mieliśmy okazję spędzić dłuższą chwilę z najnowszym bezlusterkowcem Panasonic GH5. Zobaczcie zdjęcia i filmy przykładowe zarejestrowane aparatem.

Autor: Maciej Luśtyk

27 Kwiecień 2017
Artykuł na: 4-5 minut

Wczoraj dzięki firmie Panasonic mieliśmy okazję pływać po Wiśle katamaranami i motorówkami, sprawdzając jednocześnie możliwości flagowego, wyposażonego w 20-milionową matrycę Mikro Cztery Trzecie bezlusterkowca Panasonic GH5. Pogoda niestety zupełnie nie dopisała, ale przynajmniej mieliśmy okazję zobaczyć, jak aparat sprawdza się w słabych i mało kontrastowych warunkach oświetleniowych. Poniżej, oprócz zdjęć przykładowych znajdziecie także filmy przykładowe pokazujące m.in. materiał zarejestrowany z prędkością 180 kl./s oraz wideo zarejestrowane z płaskim profilem obrazu V-Log.

 

Panasonic GH5 to obecnie najbardziej zaawansowany aparat w rodzinie bezlusterkowców producenta. Wyposażony w nową, stabilizowaną matrycę bez filtra dolnoprzepustowego, usprawniony autofokus w technologii DFD, możliwość wykonywania 18-megapikselowych zdjęć z prędkością 30 kl./s i zaawansowane funkcje filmowe (m.in. rejestracja 4K z prędkością 60 kl./s, oraz 10-bitowe próbkowanie 4:2:2 All-intra) ma być alternatywą dla półprofesjonalnych kamer i aparatem, który pozwoli zawodowcom na pracę w każdych warunkach. Póki co czekamy aż aparat trafi do naszej redakcji na testy, ale już teraz możecie przeczytać nasze pierwsze wrażenia z obcowania z aparatem.

Zdjęcia przykładowe wykonaliśmy korzystając ze standardowych ustawień aparatu, wykorzystując obiektywy Leica DG Vario-Elmarit 8-18 mm f/2.8-4 ASPH, Leica DG 12-60 mm f/2.8-4 Power O.I.S, Leica DG 100-400 mm f/4-6.3 APSH oraz Lumix G 42,5 mm f/1.7 ASPH.

Zdjęcia przykładowe do pobrania:

1/100 s, f/4, ISO 200, ogniskowa: 16 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/200 s, f/4, ISO 200, ogniskowa: 24 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/4, ISO 320, ogniskowa: 36 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/320 s, f/7.1, ISO 1600, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/640 s, f/5.6, ISO 640, ogniskowa: 500 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/100 s, f/1.7, ISO 400, ogniskowa: 86 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/320 s, f/5.6, ISO 1000, ogniskowa: 282 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/4.5, ISO 200, ogniskowa: 16 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/4, ISO 200, ogniskowa: 24 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/10 s, f/1.8, ISO 400, ogniskowa: 86 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/640 s, f/6.3, ISO 3200, ogniskowa: 528 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/125 s, f/4, ISO 3200, ogniskowa: 120 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/250 s, f/1.8, ISO 200, ogniskowa: 86 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/125 s, f/4, ISO 3200, ogniskowa: 120 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/4.5, ISO 200, ogniskowa: 24 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/100 s, f/4.5, ISO 4000, ogniskowa: 92 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/60 s, f/3.8, ISO 800, ogniskowa: 24 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/100 s, f/2.0, ISO 400, ogniskowa: 86 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/125 s, f/4, ISO 6400, ogniskowa: 120 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/8 s, f/4, ISO 1600, ogniskowa: 92 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

1/6 s, f/4, ISO 1600, ogniskowa: 54 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

RAW:

Kliknij, aby pobrać plik RAW

Kliknij, aby pobrać plik RAW

Kliknij, aby pobrać plik RAW

Kliknij, aby pobrać plik RAW

Kliknij, aby pobrać plik RAW

Kliknij, aby pobrać plik RAW

ISO:

ISO 200

ISO 400

ISO 800

ISO 1600

ISO 3200

ISO 6400

ISO 12800

ISO 25600

Filmy:

 

 

 

 

Skopiuj link

Autor: Maciej Luśtyk

Redaktor prowadzący serwisu Fotopolis.pl. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem.

Komentarze
Więcej w kategorii: Aparaty
Sony A1 II + FE 28-70 mm f/2 GM - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Sony A1 II + FE 28-70 mm f/2 GM - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Sony kończy rok z przytupem, prezentując dwie iście profesjonalne konstrukcje - najnowszy flagowy korpus Sony A1 II i uniwersalny, superjasny zoom średniego zasięgu. Czy nowy korpus...
15
Nikon Z50 II - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Nikon Z50 II - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Po pięciu latach Nikon prezentuje wreszcie następcę pierwszego amatorskiego korpusu w systemie Z. To nadal ta sama matryca, ale lepsza wydajność, bardziej rozbudowana ergonomia i...
23
Fujifilm X-M5 - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe [RAW]
Fujifilm X-M5 - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe [RAW]
Nowy Fujifilm X-M5 to najtańszy aparat w systemie, ale pod względem możliwości daleko mu do typowego amatorskiego korpusu. Czy to możliwe, że Fujifilm zrobiło wymarzony aparat dla...
33
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (2)