Akcesoria
Sennheiser Profile Wireless - kompaktowe mikrofony bezprzewodowe od ikony branży
O problemach aplikacji Instagram po wprowadzeniu nowych zasad polityki prywatności pisaliśmy kilka dni temu. Zmiany, które miały serwisowi umożliwić sprzedaż zdjęć użytkowników wywołały lawinę negatywnych komentarzy.
Już następnego dnia Kevin Systrom, dyrektor generalny aplikacji Instagram, próbował uspokoić użytkowników i wystosował oficjalną notę na blogu. Wyraźnie zaznaczył, że Instagram nie ma zamiaru zarabiać na sprzedaży zdjęć swoich użytkowników i pomyłka wynikała ze złego sformułowania nowych zasad. Przynajmniej tak twierdził Systrom.
Dziś serwis uaktualnił zgodnie z zapowiedzią swojego dyrektora zasady, które użytkownicy mają zaakceptować do 19 stycznia 2013 roku. Pytanie czy nie jest za późno, ponieważ cześć gazet np.: National Geographic, fotografów i celebrytów zaczęła wycofywać swoje konta z aplikacji.
Systrom napisał w ostatniej nocie, że regulamin Instagramu pod względem polityki reklamowej wraca do swoich pierwotnych zasad, które zostały opublikowane na starcie aplikacji w 2010 roku.