Canon EOS M6 Mark II - zdjęcia przykładowe

Najnowszy Canon EOS M6 Mark II, to obok modelu 90D jedyny na rynku aparat z matrycą APS-C o rozdzielczości 32 Mp. Zobaczcie, jak radzi sobie w praktyce.

Autor: Maciej Luśtyk

5 Wrzesień 2019
Artykuł na: 4-5 minut

Wyposażony w 32-megapikselową matrycę APS-C model Canon EOS M6 Mark II to z pewnością jeden z najciekawszych aparatów producenta ostatnich lat oraz dobry powód do inwestycji w system EOS M. Oprócz imponującej rozdzielczości, jako pierwszy w systemie oferuje też bezgłośną, migawkę elektroniczną, możliwość filmowania w rozdzielczości 4K bez cropa (zawężenie pola widzenia) czy możliwość fotografowania z prędkością 30 kl./s w nowym trybie RAW Burst.

Do tego na pokładzie znalazł się system Dual Pixel AF zaczerpnięty z topowych konstrukcji producenta, a aparat oferuje widocznie usprawnioną ergonomię względem swojego poprzednika, stając się obecnie najbardziej atrakcyjnym reprezentantem systemu (choć EOS M5 teoretycznie nadal plasowany jest wyżej) i ciekawą opcją dla hobbystów oraz początkujących filmowców.

Jak aparat sprawdza się w praktyce? O tym mogliśmy przekonać się podczas ostatniego biegu Runmageddon na Śląsku. Aparatowi z pewnością nie brakuje szybkości i we wprawnych rękach z pewnością nie będzie ograniczał, o ile przyzwyczaimy się do fotografowania bez wizjera (ten oferowany przez producenta jest mały, niskiej rozdzielczości i niespecjalnie wygodny). Z pewnością powinny zainteresować się nim vlogerzy.

Canon EOS M6 Mark II - pierwsze wrażenia

Zdjęcia wykonaliśmy korzystając ze standardowych ustawień aparatu, z wyłączonym systemem odszumiania i korekcji wad optycznych, używając obiektywu EF-S 18-135 mm f/3.5-5.6 IS USM, podpiętego przez adapter EF-EOS M. Dla chętnych paczka z plikami RAW, pozostałych zapraszamy do obejrzenia zdjęć w formacie JPEG.

Zdjęcia przykładowe do pobrania:

1/800 s, f/3.5, ISO 100, ogniskowa: 18 mm (ekwiwalent 28 mm)

1/640 s, f/5, ISO 125, ogniskowa: 67 mm (ekwiwalent 107 mm)

1/1000 s, f/3.5, ISO 100, ogniskowa: 18 mm (ekwiwalent 28 mm)

1/500 s, f/5.6, ISO 160, ogniskowa: 135 (ekwiwalent 216 mm)

1/640 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 135 mm (ekwiwalent 216 mm)

1/800 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 18 mm (ekwiwalent 28 mm)

1/125 s, f/3.5, ISO 100, ogniskowa: 18 mm (ekwiwalent 28 mm)

1/500 s, f/3.5, ISO 100, ogniskowa: 18 mm (ekwiwalent 28 mm)

1/800 s, f/3.5, ISO 100, ogniskowa: 18 mm (ekwiwalent 28 mm)

1/1000 s, f/5.6, ISO 400, ogniskowa: 135 mm (ekwiwalent 216 mm)

1/1000 s, f/5.6, ISO 200, ogniskowa: 135 mm (ekwiwalent 216 mm)

1/320 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 85 mm (ekwiwalent 136 mm)

1/500 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 79 mm (ekwiwalent 126 mm)

1/1250 s, f/3.5, ISO 100, ogniskowa: 18 mm (ekwiwalent 28 mm)

1/800 s, f/3.5, ISO 100, ogniskowa: 18 mm (ekwiwalent 28 mm)

1/125 s, f/3.5, ISO 100, ogniskowa: 18 mm (ekwiwalent 28 mm)

1/800 s, f/3.5, ISO 100, ogniskowa: 18 mm (ekwiwalent 28 mm)

1/400 s, f/4, ISO 100, ogniskowa: 18 mm (ekwiwalent 28 mm)

1/500 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 81 mm (ekwiwalent 130 mm)

1/320 s, f/5, ISO 125, ogniskowa: 56 mm (ekwiwalent 89 mm)

1/320 s, f/5.6, ISO 3200, ogniskowa: 85 mm (ekwiwalent 136 mm)

1/500 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 24 mm (ekwiwalent 38,5 mm)

1/320 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 135 mm (ekwiwalent 216 mm)

1/640 s, f/5.6, ISO 160, ogniskowa: 107 mm (ekwiwalent 171 mm)

1/640 s, f/3.5, ISO 1250, ogniskowa: 18 mm (ekwiwalent 28 mm)

1/250 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 78 mm (ekwiwalent 125 mm)

1/500 s, f/5.6, ISO 250, ogniskowa: 50 mm

1/640 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 18 mm (ekwiwalent 28 mm)

1/500 s, f/5.6, ISO 250, ogniskowa: 85 mm (ekwiwalent 136 mm)

1/320 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 135 mm (ekwiwalent 216 mm)

ISO:

ISO 100

ISO 200

ISO 400

ISO 800

ISO 1600

ISO 3200

ISO 6400

ISO 12800

ISO 20000 
Dodaj ocenę i odbierz darmowy e-book
Digital Camera Polska
Skopiuj link

Autor: Maciej Luśtyk

Redaktor prowadzący serwisu Fotopolis.pl. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem.

Komentarze
Więcej w kategorii: Aparaty
Sony A1 II + FE 28-70 mm f/2 GM - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Sony A1 II + FE 28-70 mm f/2 GM - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Sony kończy rok z przytupem, prezentując dwie iście profesjonalne konstrukcje - najnowszy flagowy korpus Sony A1 II i uniwersalny, superjasny zoom średniego zasięgu. Czy nowy korpus...
15
Nikon Z50 II - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Nikon Z50 II - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Po pięciu latach Nikon prezentuje wreszcie następcę pierwszego amatorskiego korpusu w systemie Z. To nadal ta sama matryca, ale lepsza wydajność, bardziej rozbudowana ergonomia i...
23
Fujifilm X-M5 - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe [RAW]
Fujifilm X-M5 - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe [RAW]
Nowy Fujifilm X-M5 to najtańszy aparat w systemie, ale pod względem możliwości daleko mu do typowego amatorskiego korpusu. Czy to możliwe, że Fujifilm zrobiło wymarzony aparat dla...
33
Powiązane artykuły