Sony DSC-HX350 - Podsumowanie i zdjęcia do pobrania

Kompaktowy i wygodny korpus, cały wachlarz funkcji dodatkowych i przede wszystkim imponujące zbliżenie, to cechy, które sprawiają, że megazoomy cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Najnowszy Sony HX350 to jeden z najciekawszych przedstawicieli tego segmentu. Jak sprawdza się w praktyce?

Autor: Michał Chrzanowski

1 Kwiecień 2017
Artykuł na: 23-28 minut
Spis treści

Przyzwyczajeni do testowania konstrukcji zaawansowanych do nowego reprezentanta superzoomów Sony podchodziliśmy dość sceptycznie. Jednak już po kilku chwilach spędzonych z modelem HX350 okazało się, że w tym segmencie w ostatnich latach zmieniło się naprawdę wiele.

Bardzo dobra ergonomia z intuicyjnie rozmieszczonymi przyciskami gwarantuje dużą wygodę pracy. Podobnie zresztą jak wyjątkowo głęboki i świetnie wyprofilowany grip, za sprawą którego aparat jest wręcz przyklejony do dłoni. Do tego dochodzi odchylany ekran, dzięki któremu z łatwością można komponować ujęcia nawet z niewygodnych pozycji. Jednak prawdziwą wisienką na torcie jest wbudowany i stabilizowany obiektyw Zeiss z imponującym i wyjątkowo uniwersalnym zakresem ogniskowych 24-1200 mm! Oczywiście nie zapominam także o rzeczy najważniejszej, czyli jakości obrazu, która - jak na tę klasę sprzętu - stoi na naprawdę wysokim poziomie.

Trzeba przyznać, że nowy HX350 to kolejna bardzo udana konstrukcja Sony. Te krótkie testy pozwalają nam sądzić, że aparat spełni oczekiwania wielu amatorów fotografii i okaże się świetnym kompanem niejednej podróży. Naszym zdaniem to jeden z lepszych i bardziej wszechstronnych superzoomów, jaki możemy obecnie dostać na rynku.

Zdjęcia przykładowe

1/1000s, f/2.8, ISO 80, ogniskowa: 24 mm

1/400s, f/6.3, ISO 80, ogniskowa: 219 mm

1/250s, f/6.3, ISO 100, ogniskowa: 705 mm

1/250s, f/6.3, ISO 160, ogniskowa: 903 mm

1/250s, f/5.6, ISO 160, ogniskowa: 628 mm

1/250s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 542 mm

1/320s, f/5.6, ISO 80, ogniskowa: 602 mm

1/250s, f/6.3, ISO 800, ogniskowa: 1200 mm

1/250s, f/2.8, ISO 1600, ogniskowa: 24 mm

1/320s, f/4.5, ISO 320, ogniskowa: 146 mm

1/250s, f/6.3, ISO 80, ogniskowa: 142 mm

1/200s, f/4.5, ISO 1250, ogniskowa: 142 mm

1/100s, f/4, ISO 3200, ogniskowa: 77 mm

1/250s, f/6.3, ISO 320, ogniskowa: 1200 mm

1/400s, f/4.5, ISO 80, ogniskowa: 133 mm

1/250s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 486 mm

1/160s, f/4.5, ISO 800, ogniskowa: 112 mm

1/250s, f/6.3, ISO 125, ogniskowa: 1200 mm

1/250s, f/6.3, ISO 1000, ogniskowa: 1200 mm

1/250s, f/6.3, ISO 100, ogniskowa: 855 mm

 

Spis treści

Następna

Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Aparaty
Sony A1 II + FE 28-70 mm f/2 GM - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Sony A1 II + FE 28-70 mm f/2 GM - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Sony kończy rok z przytupem, prezentując dwie iście profesjonalne konstrukcje - najnowszy flagowy korpus Sony A1 II i uniwersalny, superjasny zoom średniego zasięgu. Czy nowy korpus...
15
Nikon Z50 II - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Nikon Z50 II - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Po pięciu latach Nikon prezentuje wreszcie następcę pierwszego amatorskiego korpusu w systemie Z. To nadal ta sama matryca, ale lepsza wydajność, bardziej rozbudowana ergonomia i...
23
Fujifilm X-M5 - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe [RAW]
Fujifilm X-M5 - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe [RAW]
Nowy Fujifilm X-M5 to najtańszy aparat w systemie, ale pod względem możliwości daleko mu do typowego amatorskiego korpusu. Czy to możliwe, że Fujifilm zrobiło wymarzony aparat dla...
33