Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
Gloss Baryta, 320 gsm, 100% alfa-celuloza, biały, błyszczący
Charakterystyka podłoża:
Papiery z tej linii zawierają włókna barytowe, dzięki którym przypominają one tradycyjne papiery barytowe, które niektórzy z Was pamiętają z pracy w ciemni.
To podłoże oferuje największą ze wszystkich testowanych przez nas papierów pojemność tonalną. Czernie są głębokie, a w cieniach rozróżnimy wszystkie szczegóły. Barwy są nasycone. Nawet najjaśniejsze światła nie są "wypalone". Dzięki gładkiej powierzchni widoczne są subtelne przejścia tonalne i szczegóły.
O tym papierze nie można powiedzieć niczego złego. Powierzchnia jest neutralna, co sprawia, że nadaje się on do wszystkich rodzajów fotografii.
Gloss Baryta sprawdzi się w przypadku wystaw i wydruków archiwalnych, do których szczególnie go polecamy.
Gloss Baryta Warmtone, 320 gsm, 100% alfa-celuloza, biały o ciepłym odcieniu, błyszczący
Charakterystyka podłoża:
Kremowa wersja papieru Gloss Baryta stworzona została z myślą o fotografii czarno-białej. W tej dziedzinie sprawdza się znakomicie. Ciepły odcień podłoża nada Waszym odbitkom wyjątkowy charakter. Pejazaż i portret to dziedziny, w których sprawdzi się znakomicie.
Oba papiery barytowe, zarówno pod względem powierzchni jak i możliwości tonalnych, niektórym użytkownikom i amatorom drukowania na papierach barytowych, mogą kojarzyć się z błyszczącymi papierami Harman Inkjet FB Al i FB Al Warmtone. Jak się domyślacie, są to te same papiery, które znalazły się w linii papierów Harman by Hahnemühle, tyle że pod zmienionymi nazwami, jako Gloss Baryta i Gloss Baryta Warmtone. Papiery te w 2008 roku zostały poddane testom trwałościowym w laboratoriach Wilhelm Imaging Research, Inc. Testy wykazały wyjątkową trwałość fotografii wydrukowanych na tych papierach, w odpowiednich warunkach sięgającą ponad 200 lat!
Szczegóły testów dostępne są na stronie Wilhelm Imaging Research.