Zeiss ExoLens - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe

Podczas międzynarodowych targów Photokina nieco bliżej przyjrzeliśmy się adapterom Zeiss ExoLens. Producent obiecuje, że mają one „wprowadzić niespotykaną jak dotąd jakość w świecie fotografii mobilnej”. Sprawdziliśmy, czy tak jest naprawdę.

Autor: Michał Chrzanowski

23 Wrzesień 2016
Artykuł na: 6-9 minut

Zeiss ExoLens Mutar 2.0x Asph T* Telephoto – zdjęcia przykładowe

ISO 40, ogniskowa 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 125, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 80, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 56 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

Zeiss ExoLens Vario-Proxar 40-80 mm T* Macro-Zoom– zdjęcia przykładowe

ISO 250, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 40 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 40 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 40, 40 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 40, 40 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 80 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

Zeiss ExoLens Mutar 0.6x Asph T* Wide – zdjęcia przykładowe

ISO 50, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 64, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 80, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 125, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 250, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 32, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

ISO 50, 18 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

2

Następna

Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Obiektywy
Nowe hybrydowe obiektywy Canon RF - pierwsze wrażenia
Nowe hybrydowe obiektywy Canon RF - pierwsze wrażenia
Unikalny zoom RF 70-200 mm f/2.8 IS USM Z oraz stałki RF 50 mm f/1.4 VCM i 24 mm f/1.4 VCM wzbogacają katalog szkieł Canona przeznaczonych jednocześnie do filmu i fotografii. Nowym...
24
Sigma 500 mm f/5.6 DG DN OS Sports - opinia Wojciecha Sobiesiaka
Sigma 500 mm f/5.6 DG DN OS Sports - opinia Wojciecha Sobiesiaka
Sigma 500 mm f/5.6 DG DN OS to unikalny teleobiektyw, który łączy wysoką jakość optyczną z wyjątkowo lekką i kompaktową jak na tę klasę obiektywu obudową. O tym jak sprawdza się w rzeczywistej...
32
Sony FE 85 mm f/1.4 GM II - test obiektywu
Sony FE 85 mm f/1.4 GM II - test obiektywu
Nowa portretówka Sony to pierwsza stałka ze zaktualizowanej serii GM II. Otrzymujemy m.in. udoskonaloną, lżejszą konstrukcję, nowy silnik AF i jeszcze bardziej wyżyłowaną optykę. Czy...
37
Powiązane artykuły