Lexar znika, ale co z gwarancją? Oto oficjalne oświadczenie dystrybutora

Autor: Maciej Luśtyk

30 Czerwiec 2017
Artykuł na: 2-3 minuty

Na początku tygodnia fotografów zaskoczyła informacja o tym, że Lexar, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku nośników pamięci ma zniknąć z rynku. Jak wobec tego wygląda sytuacja z gwarancją na zakupione wcześniej produkt? Znamy stanowisko dystrybutora.

Jak informowaliśmy Was kilka dni temu, w związku z działaniami kierunkującymi firmę Micron (właściciela marki Lexar) na większe rynki zbytu i eksplorującymi nowe kanały biznesowe, jej kierownictwo podjęło decyzję o uśmierceniu znanej i lubianej przez fotografów marki Lexar. Wśród użytkowników akcesoriów producenta oprócz zdziwienia pojawiły się pytania o przyszłość świadczeń gwarancyjnych.

- Jako Polski Dystrybutor pragniemy uspokoić naszych klientów oraz partnerów biznesowych. Z naszych informacji wynika, że produkcja kart pamięci oraz pozostałych produktów Lexara będzie trwała jeszcze przez 90 dni. Biorąc pod uwagę aktualny stan naszego magazynu, planowane dostawy oraz dalsze zamówienia składane w okresie produkcyjnym szacujemy, że produkty będą bez problemu dostępne w naszej sieci sprzedaży do końca tego roku. - zapewnia Mariusz Wyrwa, prezes zarządu My Adventure Sp. z. o.o. - Zapewniamy jednocześnie, że wszelkie zgłoszenia reklamacyjne będą realizowane w normalnym trybie. Program Rejestracji Produktów ogłoszony przez nas na początku bieżącego roku nie przestaje działać, co oznacza, że wszystkie dotychczas bądź w najbliższej przyszłości zarejestrowane produkty będą objęte rozszerzoną gwarancją. Zwracamy uwagę, aby dokonywać zakupu tylko oryginalnych produktów posiadających naklejkę Dystrybutora, bowiem tylko one będą podlegały gwarancji na terenie Polski.

- Niewykluczone - i za taki obrót sytuacji trzymamy kciuki - że marka Lexar nie przestanie istnieć i znajdzie się na nią nabywca. Oferowane produkty cieszą się przecież ogromną popularnością i zaufaniem ze względu na swoją jakość, szybkość i niezawodność. Miejmy nadzieję, że już niedługo produkcja zostanie wznowiona, tylko pod skrzydłami nowego właściciela, który będzie widział w tym segmencie odpowiedni potencjał. Jako firma nie przestajemy istnieć. Nasze działania ukierunkowane będą na nowe marki i nowe rynki, o których mamy nadzieję już niedługo Państwa poinformować. - dodaje.

Szczegółowe informacje o produktach marki Lexar oraz oficjalna sieć sprzedaży w Polsce dostępna jest na stronie myadventure.com.pl.

 

Skopiuj link

Autor: Maciej Luśtyk

Redaktor prowadzący serwisu Fotopolis.pl. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Ten news was zaboli. Adobe podnosi ceny - za Plan Fotograficzny w 2025 roku zapłacicie ponad 100 zł miesięcznie
Ten news was zaboli. Adobe podnosi ceny - za Plan Fotograficzny w 2025 roku zapłacicie ponad 100...
Narzekaliście na system subskrypcji? To teraz zapłacicie za niego jeszcze więcej. Od 15 stycznia Adobe podnosi ceny poszczególnych planów. Ucierpią wszyscy, ale najbardziej nowi...
24
Plebiscyt Fotopolis 2024 - wybierz z nami najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne roku
Plebiscyt Fotopolis 2024 - wybierz z nami najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne roku
15 kategorii i ponad 100 nominacji - oto przekrój najgorętszych premier i wydarzeń ostatnich miesięcy. Wystartował plebiscyt na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2024 roku!...
9
Canon zmienia sposób świadczenia usług gwarancyjnych i serwisowych w Polsce - od teraz aparaty będą naprawiane w Niemczech
Canon zmienia sposób świadczenia usług gwarancyjnych i serwisowych w Polsce - od teraz aparaty...
Z dniem 1 stycznia 2025 roku Canon kończy współpracę z firmą Pro Club. Od nowego roku wszelkie usługi gwarancyjne i serwisowe będą realizowane przez Canon Professional Service Center w...
11
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (6)