Photocrowd rusza z usługą sprzedaży zdjęć. Honorarium wyniesie nawet 80% ceny wydruku

Autor: Maciej Luśtyk

6 Kwiecień 2016
Artykuł na: 2-3 minuty

Photocrowd to zyskująca popularność platforma dla fotografów. Teraz za jej pośrednictwem będzie można także sprzedawać odbitki. I to z niemałym zyskiem.

Photocrowd zawitał na rynku serwisów fotograficznych w zeszłym roku. Stworzony przez profesjonalnych fotografów, Mike’a Bettsa i Liama Baileya, ma być miejscem, gdzie fotografowie mogą zarówno skorzystać z opinii ekspertów i być stale stymulowanym do działania.

Od podobnych, kierowanych do fotografów serwisów społecznościowych, typu Flickr czy 500px, odróżnia go system ciekawych fotograficznych wyzwań, w ramach którego zdjęcia oceniane są przez zawodowców i w których można wygrać liczne akcesoria, programy i gadżety fundowane przez znanych producentów.

Teraz do usług oferowanych przez serwis dołącza nowa, być może najciekawsza - możliwość sprzedawania wydruków swoich prac. Co ciekawe z usługi możemy korzystać zupełnie za darmo. W tym wypadku nie będziemy mogli jednak ustanawiać własnych cen, a za każdą sprzedaż serwis pobierze prowizję w wysokości 50% od wartości transakcji.

Gdy jednak zdecydujemy się zapisać do jednej z usług abonamentowych, kosztujących od 2,5 do 10 funtów miesięcznie, w naszej kieszeni zostanie 65, a nawet 80% kwoty, za którą sprzedamy nasze zdjęcia. Dodatkowo prace będą lepiej eksponowane na stronie, a na naszym profilu pojawi się moduł sklepu, oferujący wiele wariantów zakupu.

- Uważamy, ze wszyscy fotografowie powinni mieć możliwość zarabiania na swoich najlepszych pracach. Powinni też otrzymywać za nie kwoty, które odzwierciedlają umiejętności i wysiłek włożony w ich powstawanie - mówi założyciel serwisu, Mike Betts.

Otrzymamy też możliwość skorzystania ze zniżek na różnego rodzaju sprzęt i usługi fotograficzne. Gdy zdecydujemy się na usługę do końca kwietnia, nasz profil będzie także wyświetlany w specjalnej sekcji zrzeszającej pierwszych subskrybentów. Niebawem pojawić ma się także możliwość licencjonowania zdjęć, na zasadzie stocku.

Więcej informacji znajdziecie pod adresem photocrowd.com.

(fot. Sandi Bertoncelj / photocrowd.com)

Skopiuj link

Autor: Maciej Luśtyk

Redaktor prowadzący serwisu Fotopolis.pl. Zafascynowany nowymi technologiami, choć woli fotografować analogiem.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Ikoniczne zdjęcie ma innego autora? Dochodzenie AP w obronie fotografa
Ikoniczne zdjęcie ma innego autora? Dochodzenie AP w obronie fotografa
Czy trzeba będzie przepisywać książki z historii fotografii? Pod koniec stycznia zadebiutować ma dokument, który podważa kwestię autorstwa słynnego zdjęcia Napalm Girl. Assiociated...
19
Zmarł Oliviero Toscani – słynny fotograf i twórca kampanii społecznych
Zmarł Oliviero Toscani – słynny fotograf i twórca kampanii społecznych
Oliviero Toscani, wybitny włoski fotograf i artysta wizualny, znany z kontrowersyjnych i poruszających kampanii reklamowych, zmarł w wieku 83 lat.
8
O włos od tragedii. Cywilny dron uderzył w samolot gaszący pożary w Kalifornii
O włos od tragedii. Cywilny dron uderzył w samolot gaszący pożary w Kalifornii
Content za wszelką cenę? Być może. Kanadyjski samolot „Super Scooper”, gaszący pożary nad Los Angeles został uziemiony po zderzeniu z cywilnym dronem, który latał w strefie zakazanej. Policja...
9
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (3)