Akcesoria
Sennheiser Profile Wireless - kompaktowe mikrofony bezprzewodowe od ikony branży
Photocrowd to nowy serwis dla fotografów, który oprócz społecznościowego systemu oceny zdjęć oferuje oryginalne podejście do tematu konkursów fotograficznych. Ich zwycięzcy będą mogli zaprezentować swoje prace na łamach jednych z najważniejszych dzienników świata.
Photocrowd to nowa platforma społecznościowa zaprojektowana przez profesjonalnych fotografów Mike’a Bettsa i Liama Baileya, którzy chcieli stworzyć miejsce, w którym fotografowie będą mogli otrzymać opinię profesjonalistów, będąc jednocześnie ciągle stymulowanym do działania. Z pozoru strona w niewielkim stopniu różni się od serwisów typu 500px czy Flickr - nasze zdjęcia lądują we wspólnej galerii i oceniane są przez społeczność. Najciekawszy jest jednak system „wyzwań”, który oferuje świeże podejście do tematu konkursów fotograficznych.
Udostępniane regularnie wyzwania mają na celu ciągłą stymulację użytkowników, a do wygrania są miedzy innymi akcesoria takich firm jak Lowepro, Manfrotto i Peak Design. Najważniejszy jest jednak sposób oceniania konkursów. Oprócz standardowych ocen, wystawianych przez społeczność serwisu, prace zgłoszone do każdego z „wyzwań” oceniane są przez ekspertów wybranych spośród 100 wybitnych, profesjonalnych fotografów. Wśród jurorów zobaczymy między innymi takie nazwiska jak Matt Kloskowski czy Robert Caplin. Oprócz nagród, finaliści będą mogli także zaprezentować swoje prace na łamach znanych serwisów, takich jak The Guardian i The Huffington Post
Jesteśmy bardzo ciekawi jak serwis sprawdzi się na dłuższą metę. Warto też wspomnieć, że w tym roku ruszył też stworzony przez polaków serwis Shuttout, który oferuje równie ciekawe podejście do konkursów fotograficznych, a w dodatku pozwala na wygranie gotówki.
Możliwości nowego serwisu przetestujecie na photocrowd.com.