Dodaj ocenę

Sigma Sports 70-200 mm f/2.8 DG OS HSM - poznaliśmy polską cenę

Autor: Michał Chrzanowski

16 Listopad 2018
Artykuł na: 2-3 minuty

Wiemy już ile będziemy musieli zapłacić za Sigmę Sports 70-200 mm f/2.8 DG OS HSM - flagowy, jasny teleobiektyw zaprojektowany, by sprostać najbardziej wymagającym oczekiwaniom profesjonalnych fotografów.

Sigma Sports 70-200 mm f/2.8 DG OS HSM swoją premierę miała podczas tegorocznych targów Photokina. Razem z istniejącymi już obiektywami 14-24 mm i 24-70 mm, nowy model uzupełnia kolekcję 3 obiektywów pełnoklatkowych o stałym świetle F2.8, skierowanych do najbardziej wymagających fotografów i zapewniających najwyższą jakość obrazu połączoną z wytrzymałą konstrukcją.

- To kolejna ewolucja obiektywu o ogniskowych 70-200 mm f/2.8. Szybki autofocus, bardzo wysoka rozdzielczość obrazu w całej szerokości kadru oraz niezwykle naturalny efekt bokeh sprawiają, że na ten obiektyw czeka niejeden miłośnik fotografii sportowej, eventowej czy portretowej - zaznacza producent.

W celu zapewnienia najwyższej jakości obrazu, obiektyw wyposażony w aż 10 elementów o niskiej dyspersji. Z kolei, by zminimalizować wagę, zachowując jednocześnie jego wytrzymałość, zdecydowano się na użycie stopów magnezu. Obudowa jest pyło- i bryzgoszczelna, a na przedniej soczewce znajdują się dodatkowe powłoki wodoodporne i olejoodporne.

Nowy obiektyw został wyposażony w inteligentny system OS i szybki autofokus na bazie ultradźwiękowego silnika HSM. Interesującym rozwiązaniem jest też przycisk funkcyjny AF, który  umożliwia wprowadzenie różnych funkcji, wybieranych z poziomu menu aparatu lub poprzez opcjonalny USB DOCK. Zoom ostrzy od 120 cm, przy wymiarach 94 x 203 mm waży ponad 1,8 kg i współpracuje z telekonwerterami TC-1401 i TC-2001.

Sigma Sports 70-200 mm f/2.8 DG OS HSM ma być dostępna w sprzedaży na przełomie roku. Za obiektyw przyjdzie nam zapłacić 5990 zł. Więcej informacji o nowych produktach Sigmy znajdziecie na stronie producenta.

Dodaj ocenę i odbierz darmowy e-book
Digital Camera Polska
Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Obiektywy
Nadchodzi sporo nowości od 7Artisans: kompaktowa stałka 40 mm f/2.5, rektalinearny obiektyw 10 mm i filmowe szkła T1.5
Nadchodzi sporo nowości od 7Artisans: kompaktowa stałka 40 mm f/2.5, rektalinearny obiektyw 10 mm...
Podczas trwających targów NAB2025 chińskie 7Artisans prezentuje szereg nowości optycznych. Wsród nich kompaktowy obiektyw pełnoklatkowy 40 mm, ultraszerokokątny obiektyw rektalinearny...
5
 Nisi Aureus - nowa seria pełnoklatkowych obiektywów filmowych
Nisi Aureus - nowa seria pełnoklatkowych obiektywów filmowych
Po sukcesie serii Athena, Nisi wprowadza na rynek kolejną linię obiektywów kinematograficznych. Nowe modele Aureus to konstrukcje pełnoklatkowe o ogniskowych 18, 24, 35, 50 i 85 mm oraz jasności...
1
SongRaw 50 mm f/1.2 Moonlit - profesjonalny standard za 4000 zł? Kolejny chiński gracz wchodzi do gry
SongRaw 50 mm f/1.2 Moonlit - profesjonalny standard za 4000 zł? Kolejny chiński gracz wchodzi do...
Na rynku obiektywów AF debiutuje kolejny chiński producent optyki. Od razu z mocnym produktem - SongRaw 50 mm f/1.2 Moonlit to pierwszy tego rodzaju obiektyw z Kraju Środka, który przy...
5
Powiązane artykuły