Temat miesiąca
Newsy
Akcesoria
Saramonic Ultra - tańsza alternatywa dla Rode Wireless Pro
Wydarzenia
Fotofestiwal 2025 ogłasza nabór do Programu Otwartego - pokaż swój projekt na festiwalu w Łodzi
Aparaty
Fujifilm GFX Eterna - nadchodzi średnioformatowa kamera filmowa ze 102-megapikselową matrycą
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Obiektywy
Nikon Nikkor Z 28-400 mm f/4-8 VR - test praktyczny i zdjęcia przykładowe [RAW]
Aparaty
Fujifilm X-M5 - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe [RAW]
Obiektywy
Nowe hybrydowe obiektywy Canon RF - pierwsze wrażenia
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
Pełnoklatkowe bezlusterkowce Lumix S - wybierz właściwy model dla siebie [PRZEGLĄD OFERTY]
Analizy
Modyfikatory światła marki Quadralite - przegląd oferty [2024]
Analizy
Dobry korpus to dopiero początek - przegląd jasnej i niedrogiej optyki natywnej Nikon Z
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Wywiady
Magdalena Wosińska: Wychowanie w Polsce dodało mi odwagi w Ameryce
Wywiady
Tomasz Lazar: „Dopiero gdy poświęcamy czas, zaczynamy widzieć"
Galerie
Urban Photo Awards 2024 rozstrzygnięty. Polak wśród zwycięzców!
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Zostań władcą światła - jak przygotować i przeprowadzić udaną sesję portretową
Poradniki
Jak dbać o akumulatory? Poradnik użytkownika
Poradniki
Jak fotografować górskie kaskady i wodospady
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Temat miesiąca
Newsy
Akcesoria
Saramonic Ultra - tańsza alternatywa dla Rode Wireless Pro
Wydarzenia
Fotofestiwal 2025 ogłasza nabór do Programu Otwartego - pokaż swój projekt na festiwalu w Łodzi
Aparaty
Fujifilm GFX Eterna - nadchodzi średnioformatowa kamera filmowa ze 102-megapikselową matrycą
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Obiektywy
Nikon Nikkor Z 28-400 mm f/4-8 VR - test praktyczny i zdjęcia przykładowe [RAW]
Aparaty
Fujifilm X-M5 - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe [RAW]
Obiektywy
Nowe hybrydowe obiektywy Canon RF - pierwsze wrażenia
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
Pełnoklatkowe bezlusterkowce Lumix S - wybierz właściwy model dla siebie [PRZEGLĄD OFERTY]
Analizy
Modyfikatory światła marki Quadralite - przegląd oferty [2024]
Analizy
Dobry korpus to dopiero początek - przegląd jasnej i niedrogiej optyki natywnej Nikon Z
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Wywiady
Magdalena Wosińska: Wychowanie w Polsce dodało mi odwagi w Ameryce
Wywiady
Tomasz Lazar: „Dopiero gdy poświęcamy czas, zaczynamy widzieć"
Galerie
Urban Photo Awards 2024 rozstrzygnięty. Polak wśród zwycięzców!
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Zostań władcą światła - jak przygotować i przeprowadzić udaną sesję portretową
Poradniki
Jak dbać o akumulatory? Poradnik użytkownika
Poradniki
Jak fotografować górskie kaskady i wodospady
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Temat miesiąca
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Reklama
Newsletter
Kontakt
Obiektywy
Obiektywy
Bardzo szerokie zoomy - część 1: Sigma 12-24 mm F4.5-5.6 EX DG Aspherical HSM
Mniej więcej rok temu prezentowaliśmy cykl testów szerokokątnych zoomów przeznaczonych do niepełnoklatkowych lustrzanek cyfrowych. Wypadałoby zająć się teraz tego typu optyką pełnoklatkową, zwłaszcza że ostatnio zainteresowanie...
0
Obiektywy
Długoogniskowe zoomy Pentaksa - część 3, Pentax SMC-DA* 50-135 mm F2.8 ED [IF] SDM oraz podsumowanie
Czas na trzecią, ostatnią część cyklu testów długich zoomów Pentaksa. Tym razem przedstawimy średnio długi, jasny obiektyw SMC-DA* 50-135 mm F2.8 ED [IF] SDM. Na ostatniej stronie prezentujemy podsumowanie całego cyklu. Zapraszamy do...
0
Obiektywy
Długoogniskowe zoomy Pentaksa - część 2, Pentax SMC-DA 55-300 mm F4-5.8 ED
Drugi z cyklu testów długoogniskowych zoomów Pentaksa dotyczy jednej z nowszych konstrukcji tego producenta, z mianowicie wyjątkowo "wyciągniętego" jak na optykę APS-C długoogniskowego zooma 55-300 mm F4-5.8 ED. Zapraszamy do lektury.
0
Obiektywy
Długoogniskowe zoomy Pentaksa - część 1, Pentax SMC-DA 50-200 mm F4-5.6 ED
Po krótkiej przerwie wykorzystanej na test zestawu superzoomów, wracamy do optyki długoogniskowej. Z popularniejszych firm produkujących zarówno lustrzanki jak i optykę do nich, pozostał nam jeszcze Pentax i to jego produktami zajmiemy...
0
Obiektywy
Stabilizowane superzoomy - część 3, AF-S DX VR Zoom-Nikkor 18-200 mm F3.5-5.6G IF-ED oraz...
Czas na trzecią, ostatnią część cyklu testów stabilizowanych superzoomów. Przedstawimy w niej jedyny w zestawieniu "firmowy" obiektyw, VR-Nikkora 18-200 mm F3.5-5.6. Na ostatniej stronie prezentujemy podsumowanie całego cyklu....
3
Obiektywy
Stabilizowane superzoomy - część 2, Sigma 18-200 mm F3.5-6.3 DC OS HSM
Drugi z cyklu testów stabilizowanych superzoomów z mocowaniem Nikona dotyczy Sigmy 18-200 mm F3.5-6.3 OS. Opisana w pierwszym odcinku "krótsza" Sigma 18-125 mm wypadła jak na superzooma bardzo przyzwoicie; ciekawe czy 18-200 mm osiągnie...
0
Obiektywy
Stabilizowane superzoomy - część 1, Sigma 18-125 mm F3.8-5.6 DC OS HSM
Ostatnie cykle naszych testów optyki dotyczyły teleobiektywów, czas więc na odmianę. Zajmiemy się superzoomami, czyli obiektywami bardzo uniwersalnymi, zakresem ogniskowych sięgającymi od szerokiego kąta daleko w przedział tele....
0
Obiektywy
Długoogniskowe zoomy Nikona - część 5, AF-S VR Zoom-Nikkor 70-200 mm F2.8G IF-ED oraz podsumowanie
Czas na ostatni z pięciu testowanych przez nas długich zoomów Nikona. Jest nim klasyczny, jasny zoom z wyższej półki AF-S VR 70-200 mm F2.8G IF-ED. Przetestujemy go nie tylko w towarzystwie Nikona D300, ale również po dołączeniu doń...
0
Obiektywy
Długoogniskowe zoomy Nikona - część 4, AF-S VR Zoom-Nikkor 70-300 mm F4.5-5.6G IF-ED
W czwartej części testu długich zoomów Nikona przedstawimy jedyny w naszym zestawieniu obiektyw średniej klasy amatorskiej, stabilizowany 70-300 mm F4.5-5.6G IF-ED. Zapraszamy do lektury.
2
Obiektywy
Długoogniskowe zoomy Nikona - część 3, AF Zoom-Nikkor 70-300 mm F4-5.6G
Czas na trzecią już część testu długich zoomów Nikona. Po dwóch DXowych obiektywach 55-200 mm przejdziemy do optyki pełnoklatkowej, a zaczniemy od dość leciwego Nikkora 70-300 mm F4-5.6G. Zapraszamy do lektury.
0
Obiektywy
Długoogniskowe zoomy Nikona - część 2, AF-S DX Zoom-Nikkor 55-200 mm F4-5.6G ED
Czas na drugi z naszych testów długoogniskowych zoomów Nikona. Tym razem spotkamy się z najtańszym tego typu obiektywem, przeznaczonym wyłącznie do współpracy z niepełnoklatkowymi lustrzankami, AF-S DX Nikkorem 55-200 mm F4-5.6G ED....
0
Obiektywy
Długoogniskowe zoomy Nikona - część 1, AF-S DX VR Zoom-Nikkor 55-200 mm F4-5.6G IF-ED
Nasze ostatnie testy optyki dotyczyły długoogniskowych obiektywów Olympusa. Ten sam zakres ogniskowych będzie też tematem niniejszej serii artykułów, a na tapetę weźmiemy zoomy Nikona. Zaczniemy od jednego z najnowszych - AF-S DX VR...
1
Obiektywy
Długoogniskowe zoomy Olympusa - część 3, Zuiko Digital ED 50-200 mm F2.8-3.5 oraz podsumowanie
Po najtańszym długim zoomie Olympusa (40-150 mm F4-5.6) i jednym z najdroższych (35-100 mm F2) czas na jeden z najnowszych i najnowocześniejszych, Zuiko Digital ED 50-200 mm F2.8-3.5. Na ostatniej stronie artykułu publikujemy również...
1
Obiektywy
Długoogniskowe zoomy Olympusa - część 2, Zuiko Digital ED 35-100 mm F2
W pierwszej części testu zaprezentowany został maleńki, amatorski Zuiko Digital ED 40-150 mm F4-5.6, a teraz czas na jego przeciwieństwo: jasnego, drogiego i wiele obiecującego giganta Zuiko Digital ED 35-100 mm F2. Zapraszamy do lektury.
0
Poprzedni
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Następny