Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
89%
Uszczelniony tubus, usprawniony układ optyczny oraz poprawiona ergonomia mają sprawić, że nowy Canon EF 35 mm f/1.4L II USM podbije serce niejednego fotografa. Jako oczywisty punkt odniesienia dla nowego szkła w teście pojawi się jego legendarny już poprzednik.
Nowa trzydziestka piątka posiada opatentowaną przez Canona powłokę antyodblaskową SWC (Subwavelength Structure lens Coating). Dzięki niej będziemy mogli uzyskać na zdjęciach zdecydowanie wyższy kontrast, przy jednoczesnym zminimalizowaniu niepożądanych efektów blików i flar. Podczas pracy w plenerze byliśmy pod wrażeniem jakości obrazu - zwłaszcza w momencie fotografowania pod ostre światło. Zdjęcia nie tylko były kontrastowe i wyraziste, lecz także w kadrze nie występowały zauważalne artefakty w postaci blików i flar. Oczywiście wprawione oko po chwili dostrzeże niewielkie okrągłe przebarwienia, jednak będą one na tyle małe, że bez większego trudu pozbędziemy się ich podczas procesu postprodukcji. Co więcej, bliki i flary w zupełności znikają, gdy zamocujemy osłonę lub sprawimy, że słońce znajdzie się tuż za planem fotograficznym.