Temat miesiąca
Newsy
Obiektywy
TTArtisan 35 mm T2.1 Cine - pierwszy obiektyw kinowy w ofercie. I od razu z unikalną funkcją
Obiektywy
Viltrox AF 35 mm f/1.2 LAB FE - profesjonalne parametry w niskiej cenie
Aparaty
Polaroid Flip - niedrogi i zaskakująco zaawansowany aparat natychmiastowy „dla każdego”
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Akcesoria
Wotancraft Pilot 7L - test podróżniczej torby fotograficznej
Aparaty
Nikon Z5II - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Obiektywy
Fujifilm Fujinon XF 16-55 f/2.8 LM WR II - test obiektywu
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
Obiektywy do fotografii ptaków - przegląd rynku (2025)
Recenzje
Nowy gracz na rynku lamp - GlareOne Botis 80 i Botis 200 w opinii Jacka Woźniaka
Analizy
Dlaczego warto wybierać karty pamięci renomowanych producentów? Oto techniczne kulisy, które dobrze znać.
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Polski Konkurs Fotografii Sportowej - zobaczcie najlepsze zdjęcia 2024 roku
Galerie
Przejmujący portret chłopca ze Strefy Gazy Zdjęciem Roku World Press Photo 2025
Galerie
Sony World Photography Awards 2025 rozstrzygnięte. Oto zwycięzcy!
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
PASM, czyli jak w pełni wykorzystać możliwości swojego aparatu
Poradniki
Odkryj magię zdjęć makro. Sprawdź czym i jak fotografować z bliska
Poradniki
Jak twórczo wykorzystać czas otwarcia migawki? Oto kilka sprawdzonych sposobów
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Temat miesiąca
Newsy
Obiektywy
TTArtisan 35 mm T2.1 Cine - pierwszy obiektyw kinowy w ofercie. I od razu z unikalną funkcją
Obiektywy
Viltrox AF 35 mm f/1.2 LAB FE - profesjonalne parametry w niskiej cenie
Aparaty
Polaroid Flip - niedrogi i zaskakująco zaawansowany aparat natychmiastowy „dla każdego”
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Akcesoria
Wotancraft Pilot 7L - test podróżniczej torby fotograficznej
Aparaty
Nikon Z5II - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Obiektywy
Fujifilm Fujinon XF 16-55 f/2.8 LM WR II - test obiektywu
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
Obiektywy do fotografii ptaków - przegląd rynku (2025)
Recenzje
Nowy gracz na rynku lamp - GlareOne Botis 80 i Botis 200 w opinii Jacka Woźniaka
Analizy
Dlaczego warto wybierać karty pamięci renomowanych producentów? Oto techniczne kulisy, które dobrze znać.
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Polski Konkurs Fotografii Sportowej - zobaczcie najlepsze zdjęcia 2024 roku
Galerie
Przejmujący portret chłopca ze Strefy Gazy Zdjęciem Roku World Press Photo 2025
Galerie
Sony World Photography Awards 2025 rozstrzygnięte. Oto zwycięzcy!
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
PASM, czyli jak w pełni wykorzystać możliwości swojego aparatu
Poradniki
Odkryj magię zdjęć makro. Sprawdź czym i jak fotografować z bliska
Poradniki
Jak twórczo wykorzystać czas otwarcia migawki? Oto kilka sprawdzonych sposobów
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Temat miesiąca
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Reklama
Newsletter
Kontakt
Obiektywy
Redakcja Fotopolis
Obiektywy Irix 11 mm f/4 oraz 15 mm f/2.4 z oficjalnymi profilami Adobe CC
Pakiet Adobe CC zyskał oficjalne wsparcie dla obiektywów Irix 11 mm f/4 oraz Irix 15 mm f/2.4, co umożliwia automatyczną korekcję dystorsji i aberracji chromatycznej.
0
19 Lipiec 2018
Michał Chrzanowski
Voigtlander Nokton 50 mm f/1.2 Aspherical - jasny standard z mocowaniem Leica M
Już od jakiegoś czasu mogliśmy natrafić na plotki o nowym standardzie Voigtlander do systemu Leica M. Jednak dopiero teraz producent zaprezentował model Nokton 50 mm f/1.2 Aspherical, który pod każdym względem ma być „wyjątkową...
0
19 Lipiec 2018
Michał Chrzanowski
Samyang AF 24 mm f/2.8 FE już dostępny w polskiej sprzedaży
Samyang skutecznie rozszerza ofertę szkieł dedykowanych bezlusterkowemu systemowi Sony. Model AF 24 mm f/2.8 FE to kompaktowy szeroki kąt, który łączyć ma wysoką jakość optyki z przystępną ceną. Obiektyw właśnie trafił do...
0
11 Lipiec 2018
Maciej Luśtyk
Pentax FA* 50 mm f/1.4 SDM AW - jasny standard nowej generacji niebawem w sprzedaży
Zapowiedziany jesienią zeszłego roku obiektyw 50 mm f/1.4, reprezentujący nową, wysokiej jakości linię obiektywów nareszcie trafia na rynek. W swoje ręce użytkownicy aparatów Pentax będą mogli wziąć go już w lipcu.
0
29 Czerwiec 2018
Maciej Luśtyk
Sony FE 400 mm f/2.8 GM OSS - jasny teleobiektyw dla zawodowców ukaże się już we wrześniu. Nie...
Sony zaprezentowało długo oczekiwany superteleobiektyw 400 mm f/2.8, który ma być odpowiedzią na potrzeby fotografów sportowych czy dzikiej przyrody. Szkło, jak na swoją klasę będzie stosunkowo lekkie, a producent obiecuje...
0
27 Czerwiec 2018
Michał Chrzanowski
Tokina FíRIN 20 mm f/2 FE AF - ważna aktualizacja, a wraz z nią poprawa AF
Wprowadzone przez Tokinę usprawnienie oprogramowania obiektywu FíRIN 20 mm f/2 FE AF poprawia działanie układu autofokusa, zwłaszcza w trybie AF-C, podczas pracy z pełnoklatkowymi bezlusterkowcami Sony.
0
26 Czerwiec 2018
Michał Chrzanowski
Voigtländer Macro APO Lanthar 110 mm f/2.5 do Sony E - poznaliśmy więcej szczegółów, w tym cenę
O modelu Voigtländer Macro APO Lanthar 110 mm f/2.5, manualnym obiektywie makro do pełnoklatkowego systemu Sony E, po raz pierwszy usłyszeliśmy na początku tego roku. Jednak dopiero teraz producent zdradził więcej szczegółów...
0
21 Czerwiec 2018
Michał Chrzanowski
Samyang AF 85 mm f/1.4 EF - jasna portretówka z autofokusem do Canona
Samyang powiększył właśnie swoją ofertę o drugi obiektyw stałoogniskowy z AF, który jest kompatybilny z pełnoklatkowymi lustrzankami Canona. Model AF 85 mm f/1.4 EF ma odznaczać się wysoką jakością i plastyką obrazu oraz...
0
18 Czerwiec 2018
Michał Chrzanowski
Neewer 35 mm f/1.2 to budżetowa jasna stałka do Fujifilm X i Sony E
Kompaktowa konstrukcja, aluminiowy korpus, duży otwór przysłony i wyjątkowo niska cena - oto Neewer 35 mm f/1.2, stałka do aparatów Fujifilm X i Sony E.
0
15 Czerwiec 2018
Michał Chrzanowski
Nikon potwierdza prace nad obiektywem AF-S Nikkor 500 mm f/5.6E PF ED VR
To już pewne. Nikon prowadzi zaawansowane prace nad modelem AF-S Nikkor 500 mm f/5.6E PF ED VR – kompaktowym superteleobiektywem stałoogniskowym przeznaczonym do pełnoklatkowych lustrzanek.
0
14 Czerwiec 2018
Michał Chrzanowski
Obiektywy Sigma Art z mocowaniem Sony E już dostępne w sprzedaży. Znamy ich polskie ceny
Sigma A 50 mm f/1.4 DG HSM i Sigma A 85 mm f/1.4 DG HSM to pierwsze obiektywy z linii Art w wersji do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych z mocowaniem Sony E, które trafiły właśnie do sprzedaży. W przyszłym tygodniu...
0
8 Czerwiec 2018
Maciej Luśtyk
Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS III USM i 70-200 mm f/4 IS II - nowa generacja popularnych zoomów....
Producent zaprezentował dziś nowe wersje jednych z najczęściej kupowanych zoomów w ofercie. Niestety usprawnienia względem poprzedników, szczególnie w przypadku wersji kierowanej do zawodowców, są raczej niewielkie.
0
7 Czerwiec 2018
Michał Chrzanowski
Tokina FíRIN 20 mm f/2.0 FE AF już w sprzedaży
FíRIN 20 mm f/2.0 FE AF to druga stałka Tokiny, która została zaprojektowana z myślą o pełnoklatkowym systemie Sony E. Szkło właśnie trafiło na sklepowe półki.
0
4 Czerwiec 2018
Maciej Luśtyk
Kamlan 28 mm f/1.4 - jasna i niedroga manualna stałka do aparatów z matrycą APS-C
Użytkownicy bezlusterkowców segmentu APS-C już niedługo otrzymają kolejny niedrogi jasny standard, który pozwoli w ciekawy sposób rozszerzyć arsenał sprzętu, a przy tym nie nadszarpnie naszego budżetu. A już niedługo kolejne...
0
31 Maj 2018
Michał Chrzanowski
Meyer-Optik-Görlitz Nocturnus 50 mm f/0.95 DSLR - lustrzankowy standard o papierowej głębi...
Meyer-Optik-Görlitz nie daje o sobie zapomnieć. Niemiecki producent zaprezentował właśnie Nocturnus 50 mm f/0.95 DSLR - wyjątkowe szkło o „bajkowej plastyce obrazu“.
0
30 Maj 2018
Michał Chrzanowski
Yongnuo nie zwalnia tempa. YN 50 mm f/1.4 to nowy jasny standard „do zadań specjalnych“
Oferta Yongnuo zaczyna wyglądać coraz ciekawiej. Producent zaprezentował właśnie ultrajasny, standardowy obiektyw YN 50 mm f/1.4, który ma odznaczać się ponadprzeciętną rozdzielczością, plastyką obrazu i wydajnym...
0
30 Maj 2018
Maciej Luśtyk
Zeiss Super Prime - nowa linia pełnoklatkowych obiektywów filmowych
Szkła kierowane do filmowców to konstrukcje najwyższej klasy. Zeiss chce jednak w tym segmencie podnieść poprzeczkę i prezentuje linię jasnych stałek, które wyznaczyć mają standardy na nadchodzące lata.
0
28 Maj 2018
Maciej Luśtyk
Sigma 105 mm f/1.4 DG HSM ART - znamy polską cenę
Dziś poznaliśmy cenę portretowego monstrum Sigmy. Ta, jak zwykle w przypadku szkieł producenta jest wyjątkowo atrakcyjna.
0
25 Maj 2018
Poprzedni
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
Następny