Mobile
Oppo Find X8 Pro - topowe aparaty wspierane AI. Czy to przepis na najlepszy fotograficzny smartfon na rynku?
"Depresja oczami mężczyzny" to wystawa inaugurująca kampanię społeczną Fundacji ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych. W tym roku kampania kierowana jest do mężczyzn. Z wieloletniego doświadczenia Fundacji wynika, że jedną z najczęstszych przyczyn zaginięć ludzi jest depresja i inne zaburzenia nastroju.
Kampanię zainauguruje wystawa fotograficzna "Depresja oczami mężczyzny" w warszawskim metrze. Wystawę będzie można zobaczyć przez cały listopad i grudzień na stacjach Wilanowska i Kabaty. Autorem wystawy jest Patryka Karbowski, wykładowca Akademii Fotografii w Warszawie, dokumentalista, twórca m.in. cyklu fotograficznego "Nowi Polacy" wydanego przez Instytut Kultury Wizualnej. Bohaterami zdjęć są mężczyźni, których dotknął problem depresji. Na wystawę składa się 9 fotografii, jedna przedstawia mężczyznę, druga natomiast detal pokoju. W ten sposób autor ujmuje problem depresji, ukazując jeden z najsmutniejszych, ale równocześnie najistotniejszych aspektów tej choroby - bezradność i samotność.
Głównym elementem kampanii będzie promocja Antydepresyjnego Telefonu Zaufania - 22 654 40 41, który Fundacja ITAKA prowadzi od 9 lat. W poniedziałek i czwartek w godzinach 17:00-20:00 dyżurują pod nim lekarze psychiatrzy. Podczas trwania kampanii telefon będzie czynny od poniedziałku do czwartku, dyżurować będą również psycholodzy.
Stałym elementem kampanii jest strona www.stopdepresji.pl, zawierająca liczne porady dla osób chorych na depresję, zagrożonych tą chorobą oraz ich rodzin i bliskich