Temat miesiąca
Newsy
Obiektywy
Nikkor Z 28-135 mm f/4 PZ - pierwszy zaawansowany obiektyw do filmowania w systemie Nikon Z
Akcesoria
Nanlux Evoke 500B - filmowe monstrum o mocy 5000W. To pierwszy taki LED na świecie
Akcesoria
Angelbird AV PRO SE MK2 - nowe, ultraszybkie karty CFexpress
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Obiektywy
Nikon Nikkor Z 50 mm f/1.4 - test obiektywu
Obiektywy
OM System M.Zuiko Digital 25 mm f/1.8 II - zdjęcia przykładowe
Obiektywy
OM System ED 100-400 mm f/5-6.3 IS II - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
Piękno Antarktydy w kadrze: doświadczenia i wskazówki topowych fotografów
Analizy
Najlepsze aparaty dla podróżników - przegląd rynku (2025)
Analizy
Najlepiej sprzedające się aparaty i obiektywy w 2024 roku [raport]
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Wywiady
Isa Rus: W erze perfekcjonizmu i AI ludzie pragną autentyczności
Galerie
Czy to najlepsze uliczne zdjęcia roku? Oto finaliści 14. Leica Street Photo
Galerie
SWPA 2025 - Hanna Kantor z najlepszym polskim zdjęciem w konkursie
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
OPPOwiadaj historie, czyli jak budować interesujące wizualne narracje
Poradniki
OPPOwiadaj historie – wykorzystaj nowe możliwości smartfonów i twórz kreatywne ujęcia
Poradniki
OPPOwiadaj historie - pokaż miasto i jego mieszkańców z Find X8 Pro
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Temat miesiąca
Newsy
Obiektywy
Nikkor Z 28-135 mm f/4 PZ - pierwszy zaawansowany obiektyw do filmowania w systemie Nikon Z
Akcesoria
Nanlux Evoke 500B - filmowe monstrum o mocy 5000W. To pierwszy taki LED na świecie
Akcesoria
Angelbird AV PRO SE MK2 - nowe, ultraszybkie karty CFexpress
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Obiektywy
Nikon Nikkor Z 50 mm f/1.4 - test obiektywu
Obiektywy
OM System M.Zuiko Digital 25 mm f/1.8 II - zdjęcia przykładowe
Obiektywy
OM System ED 100-400 mm f/5-6.3 IS II - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
Piękno Antarktydy w kadrze: doświadczenia i wskazówki topowych fotografów
Analizy
Najlepsze aparaty dla podróżników - przegląd rynku (2025)
Analizy
Najlepiej sprzedające się aparaty i obiektywy w 2024 roku [raport]
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Wywiady
Isa Rus: W erze perfekcjonizmu i AI ludzie pragną autentyczności
Galerie
Czy to najlepsze uliczne zdjęcia roku? Oto finaliści 14. Leica Street Photo
Galerie
SWPA 2025 - Hanna Kantor z najlepszym polskim zdjęciem w konkursie
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
OPPOwiadaj historie, czyli jak budować interesujące wizualne narracje
Poradniki
OPPOwiadaj historie – wykorzystaj nowe możliwości smartfonów i twórz kreatywne ujęcia
Poradniki
OPPOwiadaj historie - pokaż miasto i jego mieszkańców z Find X8 Pro
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Temat miesiąca
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Reklama
Newsletter
Kontakt
Obiektywy
Michał Chrzanowski
Venus Optics Laowa STF 105 mm f/2 (T/3.2) STF - portretówka o kremowym bokeh
Wcześniejsze doniesienia o nowy obiektywie Venus Optics stały się faktem. Producent w końcu oficjalnie zaprezentował pełnoklatkowy model Laowa STF 105 mm f/2 (T/3.2) STF. Szkło dzięki jasnemu światłu oraz wbudowanemu filtrowi apodyzacyjnemu powinno przykuć...
0
3 Marzec 2016
Michał Chrzanowski
Ultraszerokokątna ofensywa Voigtlandera – poznaliśmy więcej szczegółów o nowych szkłach z...
Voigtlander ujawnił nieco więcej informacji oraz ceny ultraszerokokątnych obiektywów do systemu Sony E. Modele 10 mm F 5,6 Hyper-Wide-Heliar Aspherical, 12 mm F 5,6 Ultra-Wide-Heliar Aspherical III i 15 mm F 4,5 Super-Wide-Heliar Aspherical III posiadają...
0
26 Luty 2016
Maciej Luśtyk
Lumix G Vario 12-60 mm f/3.5-5.6 Power OIS - uszczelniony i szybki
Panasonic rozszerzył ofertę obiektywów o uniwersalny zoom Lumix G Vario 12-60 mm f/3.5-5.6 Power OIS. Szkło zostało uszczelnione, współpracuje z systemem stabilizacji Dual IS, a szybki napęd AF doskonale współpracować ma z trybem filmowym aparatów.
0
24 Luty 2016
Maciej Luśtyk
Sigma 50-100mm f/1.8 DC HSM ART - niebywale jasny zoom
Znany producent udowadnia, że da się zrobić jasny teleobiektyw zoom ze stałym światłem i prezentuje przeznaczony do aparatów matrycą APS-C model Sigma 50-100mm f/1.8 DC HSM ART.
0
23 Luty 2016
Maciej Luśtyk
Sigma 30mm f/1.4 DC DN Contemporary - jasna stałka do bezlusterkowców
Producent zaprezentował jasny, standardowy obiektyw przeznaczony do aparatów z mocowaniem Sony E oraz Mikro Cztery Trzecie. Sigma 30mm f/1.4 DC DN oferować ma świetną jakość obrazu i szybki, cichy napęd autofokusa.
0
23 Luty 2016
Maciej Luśtyk
Tamron SP 90 mm f/2.8 Di VC USD 1:1 Macro
Na rynku obiektywów z pewnością nie jest nudno. Do grona flagowej serii Tamrona dołącza profesjonalny obiektyw makro ze skalą odwzorowania 1:1, stabilizacją i wysokiej klasy napędem autofokusa.
0
22 Luty 2016
Michał Chrzanowski
Tamron SP 85 mm f/1.8 Di VC USD – jasna portretówka ze stabilizacją obrazu
Zaawansowany układ optyczny, stabilizacja obrazu oraz uszczelniony korpus – to tylko kilka cech zaprezentowanego dziś Tamrona SP 85 mm f/1.8 Di VC USD. Nowe szkło poszerza tym samym linię SP kierowaną do profesjonalnych fotografów.
0
22 Luty 2016
Maciej Luśtyk
Venus Optics pracuje nad pozbawionym dystorsji obiektywem 12 mm
Chińskie Venus Optics wyrasta na jednego z ciekawszych wschodzących producentów optyki. Po wyjątkowych szkłach makro i obiektywie portretowym przyszedł czas na pozbawiony dystorsji, ultraszerokokątny pełnoklatkowy obiektyw 12 mm.
0
19 Luty 2016
Maciej Luśtyk
Pentax wzbogaca ofertę o dwa nowe pełnoklatkowe zoomy
Oprócz pierwszej pełnoklatkowej lustrzanki, producent rozszerzył także ofertę obiektywów o nowe zoomy. Niebawem w sprzedaży pojawią się szkła HD PENTAX-D FA 15-30mm f/2.8ED SDM WR oraz FA 28-105mm f/3.5-5.6ED DC WR.
0
19 Luty 2016
Michał Chrzanowski
Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM – szeroki zakres ogniskowych, usprawniony autofokus i...
Canon zaprezentował również nowy kompaktowy i uniwersalny zoom. EF-S 18-135mm f/3,5-5,6 IS USM to pierwszy model wyposażony w zaawansowaną technologię Nano USM, która ma zapewnić płynną i cichą regulację ostrości. Obiektyw będzie można nabyć osobno lub w...
0
18 Luty 2016
Michał Chrzanowski
Mitakon Speedmaster 35 mm f/0.95 II - druga odsłona superjasnej stałki
Mitakon zaprezentował nową wersję jasnego obiektywu 35 mm f/0.95, który dzięki usprawnionemu układowi optycznemu charakteryzować ma się wyższą rozdzielczością i lepszą korekcją wad optycznych.
0
15 Luty 2016
Maciej Luśtyk
Carl Zeiss 1000 mm f/5.6 używany przez Sports Illustrated do kupienia na eBay’u
Jeśli kiedykolwiek marzyliście, by zostać fotografem magazynu Sports Illustrated, teraz możecie mieć tego namiastkę. Za jedyne 30 tys. dolarów w serwisie eBay możecie kupić rzadki obiektyw, którego fotografowie czasopisma używali do dokumentacji rozgrywek...
0
11 Luty 2016
Maciej Luśtyk
Adapter Techart Pro sprawi, że manualne szkła ożyją
Na początku stycznia informowaliśmy Was o pracach nad adapterem, który sprawi, że manualne szkła Leiki będą współpracować z systemem AF aparatów Sony. Teraz znamy więcej szczegółów, datę premiery i cenę urządzenia.
0
11 Luty 2016
Maciej Luśtyk
SLR Magic wprowadza do oferty obiektywy anamorficzne
Obiektywy anamorficzne oferują wszystko to, co składa się na charakterystyczny filmowy obrazek - panoramiczny obraz, poziome flary i wyjątkowe bokeh. Teraz, szkła anamorficzne 35 mm T2.4, 50 mm T2.8 i 70 mm T4 z możliwością podpięcia do większości mocowań...
0
10 Luty 2016
Michał Chrzanowski
Tokina 24-70 mm f/2.8 FX i 14-20 mm f/2 DX - znamy polskie ceny
Next77 poinformował o rekomendowanych, polskich cenach nowych obiektywów Tokiny - pełnoklatkowego AT-X 24-70mm f/2.8 PRO FX i przeznaczonego do aparatów z matrycą APS-C, modelu AT-X PRO SD 14-20 mm f/2 (IF) DX. Oba szkła są już dostępne w sprzedaży z...
0
8 Luty 2016
Maciej Luśtyk
Samyang wzbogaca rodzinę Xeen o obiektywy 14 mm T3.1 i 35 mm T1.5
Samyang rozszerzył dziś serię profesjonalnych obiektywów filmowych o dwa nowe modele. Podobnie jak wcześniejsze produkcje z rodziny Xeen, szkła mają charakteryzować się doskonałą optyką i oferować profesjonalną jakość obrazu.
0
5 Luty 2016
Michał Chrzanowski
Sony FE 24-70mm F2.8 GM - standardowy zoom dla profesjonalisty
Dzisiejszą premierę Sony uzupełnia długo wyczekiwany obiektyw FE 24-70mm F2.8 GM. Standardowy, uszczelniony zoom charakteryzuje się zaawansowanym układem optycznym, który ma dostarczać wysoką jakość obrazu. Z kolei za precyzję autofokusa odpowiada cichy...
0
3 Luty 2016
Maciej Luśtyk
Sony FE 70-200 mm f/2.8 GM OSS
Kolejnym obiektywem z zaprezentowanej dzisiaj serii G-Master jest jasny tele-zoom o świetle f/2.8. Podobnie jak pozostałe pokazane dzisiaj modele ma odznaczać się wyjątkową ostrością i plastycznym bokeh. Wyposażono go także system stabilizacji obrazu.
0
3 Luty 2016
Poprzedni
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
Następny