Temat miesiąca
Newsy
Wydarzenia
„Wewnętrze” - Marta Zgierska i refleksje na temat domu w Galerii Centrala
Akcesoria
Quadralite rozpoczyna Black Weeks - wyjątkowe okazje na profesjonalne oświetlenie
Wydarzenia
Spotkanie z Jackiem Boneckim w Muzeum Powstania Warszawskiego
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Obiektywy
Nikon Nikkor Z 28-400 mm f/4-8 VR - test praktyczny i zdjęcia przykładowe [RAW]
Aparaty
Fujifilm X-M5 - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe [RAW]
Obiektywy
Nowe hybrydowe obiektywy Canon RF - pierwsze wrażenia
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
Kultowe GorillaPody zyskują na jakości. JOBY przenosi produkcję do Włoch
Analizy
Pełnoklatkowe bezlusterkowce Lumix S - wybierz właściwy model dla siebie [PRZEGLĄD OFERTY]
Analizy
Modyfikatory światła marki Quadralite - przegląd oferty [2024]
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Wywiady
Nicolas Demeersman: "Zaakceptuj, że czasem będziesz pieprzonym turystą"
Wywiady
Magdalena Wosińska: Wychowanie w Polsce dodało mi odwagi w Ameryce
Wywiady
Tomasz Lazar: „Dopiero gdy poświęcamy czas, zaczynamy widzieć"
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Zostań władcą światła - jak przygotować i przeprowadzić udaną sesję portretową
Poradniki
Jak dbać o akumulatory? Poradnik użytkownika
Poradniki
Jak fotografować górskie kaskady i wodospady
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Temat miesiąca
Newsy
Wydarzenia
„Wewnętrze” - Marta Zgierska i refleksje na temat domu w Galerii Centrala
Akcesoria
Quadralite rozpoczyna Black Weeks - wyjątkowe okazje na profesjonalne oświetlenie
Wydarzenia
Spotkanie z Jackiem Boneckim w Muzeum Powstania Warszawskiego
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Obiektywy
Nikon Nikkor Z 28-400 mm f/4-8 VR - test praktyczny i zdjęcia przykładowe [RAW]
Aparaty
Fujifilm X-M5 - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe [RAW]
Obiektywy
Nowe hybrydowe obiektywy Canon RF - pierwsze wrażenia
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
Kultowe GorillaPody zyskują na jakości. JOBY przenosi produkcję do Włoch
Analizy
Pełnoklatkowe bezlusterkowce Lumix S - wybierz właściwy model dla siebie [PRZEGLĄD OFERTY]
Analizy
Modyfikatory światła marki Quadralite - przegląd oferty [2024]
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Wywiady
Nicolas Demeersman: "Zaakceptuj, że czasem będziesz pieprzonym turystą"
Wywiady
Magdalena Wosińska: Wychowanie w Polsce dodało mi odwagi w Ameryce
Wywiady
Tomasz Lazar: „Dopiero gdy poświęcamy czas, zaczynamy widzieć"
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Zostań władcą światła - jak przygotować i przeprowadzić udaną sesję portretową
Poradniki
Jak dbać o akumulatory? Poradnik użytkownika
Poradniki
Jak fotografować górskie kaskady i wodospady
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Oceny produktów
Temat miesiąca
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Reklama
Newsletter
Kontakt
Zeiss Milvus 35 mm f/1.4
Oceń ten produkt i odbierz
e-book gratis
Specyfikacja
Typ
stałoogniskowy
Mocowanie
Canon EF
Nikon F
Ogniskowa
35 mm
Maksymalna jasność
1.4
Maksymalna wartość przysłony
16
Liczba listków przysłony
9
Pierścień przysłony
tak
Układ optyczny
14 elementów / 11 grup
Wewnętrzne ogniskowanie
tak
Pole widzenia
64.2°
Maksymalne powiększenie
1:4.6
Minimalna odległość ogniskowania
30 cm
Tryb makro
nie
Średnica filtra
72 mm
Autofokus
nie
Stabilizacja
nie
Obudowa
metal
Skala odległości
tak
Przycisk funkcyjny
nie
Uszczelnienia
tak
Wymiary
84.9 x 124.8 mm
Waga
1174 g
Akcesoria
dwa dekielki
osłona przeciwsłoneczna
Cena w dniu premiery
2000 euro
Zobacz więcej
Oceny (0)
DODAJ OCENĘ
Więcej o tym produkcie
Zeiss Milvus 35 mm f/1.4 to wysoka rozdzielczość i niemal zerowa aberracja chromatyczna