Temat miesiąca
Newsy
Software
DaVinci Resolve 20 - ogromna aktualizacja i festiwal funkcji AI
Obiektywy
Nisi Aureus - nowa seria pełnoklatkowych obiektywów filmowych
Obiektywy
SongRaw 50 mm f/1.2 Moonlit - profesjonalny standard za 4000 zł? Kolejny chiński gracz wchodzi do gry
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Aparaty
Nikon Z5II - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Obiektywy
Fujifilm Fujinon XF 16-55 f/2.8 LM WR II - test obiektywu
Obiektywy
Nikon Nikkor Z 35 mm f/1.4 - test obiektywu
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
Dlaczego warto wybierać karty pamięci renomowanych producentów? Oto techniczne kulisy, które dobrze znać.
Analizy
Irix 150 mm f/2.8 Macro - obiektyw makro nie tylko na wiosenne łowy
Analizy
Wysyp nowości na targach CP+ 2025 - relacja z Jokohamy
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Wywiady
„Nie dostrzegamy piękna, które mamy pod nosem” - wywiad z Janem Ulickim o fotografii krajobrazowej i nowości Lowepro
Wywiady
Paweł Kosicki: „Wszystko już zostało sfotografowane i opowiedziane”
Galerie
World Press Photo 2025 - zobacz najlepsze zdjęcia reportażowe minionego roku
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Jak twórczo wykorzystać czas otwarcia migawki? Oto kilka sprawdzonych sposobów
Poradniki
OPPOwiadaj historie, czyli jak budować interesujące wizualne narracje
Poradniki
OPPOwiadaj historie – wykorzystaj nowe możliwości smartfonów i twórz kreatywne ujęcia
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Temat miesiąca
Newsy
Software
DaVinci Resolve 20 - ogromna aktualizacja i festiwal funkcji AI
Obiektywy
Nisi Aureus - nowa seria pełnoklatkowych obiektywów filmowych
Obiektywy
SongRaw 50 mm f/1.2 Moonlit - profesjonalny standard za 4000 zł? Kolejny chiński gracz wchodzi do gry
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Aparaty
Nikon Z5II - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Obiektywy
Fujifilm Fujinon XF 16-55 f/2.8 LM WR II - test obiektywu
Obiektywy
Nikon Nikkor Z 35 mm f/1.4 - test obiektywu
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
Dlaczego warto wybierać karty pamięci renomowanych producentów? Oto techniczne kulisy, które dobrze znać.
Analizy
Irix 150 mm f/2.8 Macro - obiektyw makro nie tylko na wiosenne łowy
Analizy
Wysyp nowości na targach CP+ 2025 - relacja z Jokohamy
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Wywiady
„Nie dostrzegamy piękna, które mamy pod nosem” - wywiad z Janem Ulickim o fotografii krajobrazowej i nowości Lowepro
Wywiady
Paweł Kosicki: „Wszystko już zostało sfotografowane i opowiedziane”
Galerie
World Press Photo 2025 - zobacz najlepsze zdjęcia reportażowe minionego roku
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Jak twórczo wykorzystać czas otwarcia migawki? Oto kilka sprawdzonych sposobów
Poradniki
OPPOwiadaj historie, czyli jak budować interesujące wizualne narracje
Poradniki
OPPOwiadaj historie – wykorzystaj nowe możliwości smartfonów i twórz kreatywne ujęcia
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Newsletter
Oceny produktów
Temat miesiąca
Newsy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Software
Publikacje
Branża
Wydarzenia
Testy
Aparaty
Obiektywy
Akcesoria
Mobile
Analog
Software
Opinie
Analizy
Komentarze
Recenzje
Inspiracje
Galerie
Wywiady
Sylwetki
Fotofelietony
Warsztat
Poradniki
Tutoriale
Podcast
Oceny
Porównywarka
Reklama
Newsletter
Kontakt
Tokina AT-X Pro 16-50mm f/2.8 DX
Oceń ten produkt i odbierz
e-book gratis
Specyfikacja
Typ
zmiennoogniskowy
Mocowanie
Canon EF-S
Nikon F
Ogniskowa
16 - 50 mm
Maksymalna jasność
2.8
Maksymalna wartość przysłony
22
Liczba listków przysłony
9
Pierścień przysłony
nie
Układ optyczny
15 elementów / 12 grup
Wewnętrzne ogniskowanie
tak
Pole widzenia
82 - 31°
Maksymalne powiększenie
1:4.88
Minimalna odległość ogniskowania
30 cm
Tryb makro
nie
Średnica filtra
77 mm
Autofokus
tak
Stabilizacja
nie
Skala odległości
tak
Uszczelnienia
tak
Mocowanie statywowe
nie
Wymiary
84 x 97.4 mm
Waga
610 g
Akcesoria
dwa dekielki
osłona przeciwsłoneczna
Zobacz więcej
Oceny (0)
DODAJ OCENĘ
Więcej o tym produkcie
Jasne standardy do Nikona - część 1. Tokina 16-50/2.8