Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
W reklamie co chwila otwierają się nowe kanały komunikacji, a stare wcale nie znikają, marki modowe dzielą swoje kolekcje na dziesiątki mini-kolekcji, aplikacje ewoluują, rodzą się nowe trendy. Czy w coraz bardziej podzielonym świecie będzie miejsce na fotografię? O tym usłyszysz w drugiej rozmowie fotopolis.
Przez pryzmat działalności dużej agencji przyglądamy się sytuacji w jakiej znalazła się branża. Posłuchacie o tym jak social media uwalniają fotografię ze sztywnych ram, jak na przestrzeni lat zmienił się rytm pracy jednego dnia zdjęciowego i jak Stany Zjednoczone zmieniły się w południową Francję i jeszcze trochę w Warszawę.
A pytamy tych, którzy pod jednym szyldem zgromadzili takie nazwiska jak: Magda Wunsche & Aga Samsel, Kuba Dąbrowski, Bartek Wieczorek, Szymon Szcześniak, Bart Pogoda, Michał Koszek, Stanisław Boniecki i Michał Gerlach. Visual Crafters właśnie świętuje pierwszy rok działalności. To agencja wizualna, która powstała z połączenia dwóch dobrze zakorzenionych na rynku podmiotów: LAF AM i Masik Production.
Zaprasza: Michał Matus