Akcesoria
Sennheiser Profile Wireless - kompaktowe mikrofony bezprzewodowe od ikony branży
Z okazji swojego 75-lecia agencja Magnum przygotowała niespodziankę. Nakładem wydawnictwa Thames & Hudson ukaże się limitowana reedycja klasycznego albumu “Magnum Magnum” w wersji XXL
Album “Magnum Magnum” może być uważany za (nomen omen) opus magnum wydawnictw dotyczących słynnej agencji fotograficznej. A na pewno za najlepszy wstęp do poznania jej historii. Przygotowana przez samą agencję publikacja zawiera sylwetki fotografów wraz z analizą najważniejszych zdjęć z ich portfolio.
Pierwotna edycja albumu z 2007 roku, oraz późniejsza z 2009, zostały znacznie poszerzone. Publikacja będzie składała się z 87 sylwetek fotografów i 736 stron. Spośród przeszło 500 fotografii ponad 100 będzie nowych.
Obok takich klasyków, jak Henri Cartier-Bresson, Robert Capa, Martin Parr, Susan Meiselas czy Alex Webb znajdziemy twórczość wschodzących gwiazd agencji. Wśród nich będa m.in. Matt Black, Moises Saman, Newsha Tavakolian, czy Sohrab Hura.
Publikacja będzie też zawierać też nową przedmowę Olivii Arthur, prezes Magnum Photos oraz zaktualizowaną historię agencji napisaną przez jej wieloletnią redaktorkę Brigitte Lardinois. Za druk będzie odpowiadać wydawnictwo Steidl, więc możemy być pewni, że jakość zdjęć będzie doskonała.
Limitowana, wydrukowana w zaledwie 1000 egzemplarzach edycja ukaże się w październiku. Do ogólnej sprzedaży trafi zaledwie 250 sztuk i nie będzie dostępna na Amazonie. Album będzie miał rozmiar XXL (format 39 x 32 cm, czyli nieco większy niż nowa edycja "Sumo" Helmuta Newtona) i będzie kosztował 300 funtów. Już dziś można go zakupić w przedsprzedaży w księgarni Bookoff.
Nie będzie to jedyna reedycja “Magnum Magnum”, jaka ukaże się w najbliższym czasie. Na przyszły rok zaplanowano też szerzej dystrybuowaną wersję za 125 funtów, ale już w nielimitowanej wersji mniejszej.