Akcesoria
Sennheiser Profile Wireless - kompaktowe mikrofony bezprzewodowe od ikony branży
Zobacz jak twórca aplikacji Kevin Systrom przeszedł od zamiłowania do alkoholu do stworzenia najpopularniejszej platformy fotograficznej na świecie.
Dziś właściwie prawie wszyscy mają już konto na Instagramie i mało kto wydaje się pamiętać, jak wyglądał świat i marketing bez influencerów, unboxingów, giftów i całej tej szopki. Zakładamy konta nałogowo. Dla siebie i firmy, dla naszych dzieci, babć, kotków, piesków… i alter ego. Psychologowie płaczą, a ludzie spędzają coraz więcej czasu przed ekranami swoich komórek, scrollując nieistotne treści. Dom sąsiada, piesek koleżanki, dzidzia siostry, kolejne zdjęcie posiłku. To piękne zbiorowe szaleństwo musiało mieć gdzieś swój początek.
W 2009r. Kevin Systrom wpadł na pomysł utworzenia aplikacji „Burbn”. Jako fan dobrego Whiskey i Burbona chciał stworzyć platformę, na której wspólnie z innymi koneserami mógłby dzielić się zdjęciami najlepszych napojów i miejsc do ich spożywania. W przerwach od swojej stałej pracy zaczął pisać aplikacje, która stała się potem podstawą Instagrama. Jak to się stało, że alkoholowy startup zamienił się w najbardziej popularną aplikację na świecie?
Zobaczcie film stworzony przez Dagogo Altraide z ColdFusion i poznajcie dokładną historię powstania aplikacji Instagram oraz jej rozwoju, na przestrzeni tych 10 lat. Dowiecie się dlaczego zmieniono pierwotną koncepcje, jak przypadek sprawił, że projektem zainteresowali się inwestorzy, kiedy do gry wszedł Facebook i kim dziś jest twórca tej najpopularniejszej aplikacji.