Wydarzenia
„Wewnętrze” - Marta Zgierska i refleksje na temat domu w Galerii Centrala
W zeszły piątek ogłosiliśmy akcję testowania autoryzowanych serwisów fotograficznych. Akcja nosi kryptonim "Piątek trzynastego". Zasady akcji opublikowaliśmy w piątkowym artykule. Dzisiaj publikujemy dodatkowe wyjaśnienia, które są konieczne po otrzymaniu pierwszej porcji maili od Was. Podajemy także treść oświadczenia, które będziemy wysyłali do zakwalifikowanych osób.
Przede wszystkim nasza akcja dotyczy sprzętu fotograficznego, który aktualnie znajduje się w serwisie lub trafi do niego do 13 listopada (piątek). Dostajemy wiele opisów napraw, które już się zakończyły. Poszerzają one naszą wiedzę na temat sytuacji w polskich serwisach, ale niestety w tej edycji akcji nie możemy brać ich pod uwagę.
Przypominamy również, że akcja dotyczy tylko napraw gwarancyjnych wykonywanych w autoryzowanych serwisach na terenie Polski.
Na prośbę jednego z czytelników oprócz obiektywów i aparatów do akcji będziemy kwalifikować także systemowe lampy błyskowe.
Staramy się maksymalnie uprościć całą akcję od strony formalnej, jednak będziemy wymagali podpisu oświadczenia, którego treść publikujemy poniżej do wglądu:
Oświadczenie
Ja, ................................................ oświadczam, że dobrowolnie chcę wziąć udział w akcji sprawdzania serwisów "Piątek trzynastego" organizowaną przez wydawcę fotopolis.pl firmę Sun House Media. W ramach akcji przekazuję fotopolis.pl kopię dowód przekazania sprzętu fotograficznego do autoryzowanego serwisu w celu naprawy gwarancyjnej i zobowiązuje się do napisania raportu z dokonanej naprawy, nie później niż do 15 grudnia 2009, chyba, że do tego czasu naprawa nie zostanie wykonana. Jednocześnie informuję, że zapoznałem(am) się z zasadami uczestnictwa zamieszczonymi poniżej i zrozumiałem(am) je.
Zasady uczestnictwa:
Celem akcji "Piątek trzynastego" jest zdobycie i opublikowanie informacji na temat działania autoryzowanych serwisów fotograficznych w ramach napraw gwarancyjnych sprzętu foto. Serwisy muszą działać na terenie Polski.
Uczestnicy zobowiązują się do nieujawniania swojego uczestnictwa w akcji "Piątek trzynastego" podczas zgłoszenia sprzętu do naprawy i podczas późniejszego kontaktu - aż do momentu wysłania raportu do fotopolis.pl.
Fotopolis.pl zobowiązuje się do zachowania poufności w zakresie danych osób biorących udział w akcji do momentu otrzymania raportu z naprawy.
Prawidłowy raport musi zawierać następujące informacje: nazwa i model sprzętu, rodzaj wykrytej usterki, daty oddania i odebrania sprzętu, informacja czy naprawa zakończyła się pomyślnie, uwagi na temat działania serwisu, wykonanej naprawy, ocenę w skali 1-6, gdzie (odpowiadającej ocenom szkolnym).
Uczestnicy zgadzają się, że w celu wyjaśnienia nieprawidłowości ich dane mogą być ujawnione przedstawicielom firm fotograficznych.
Uczestnicy akcji zezwalają na przechowywanie i przetwarzanie swoich danych osobowych i danych sprzętu oraz wykonanych napraw na potrzeby akcji "Piątek trzynastego" przez pracowników Sun House Media, wydawcy fotopolis.pl. Dane te nie zostaną wykorzystane w innym celu.
Uczestnicy akcji zobowiązują się do rzetelnego i zgodnego z prawdą opisania treści znajdujących się w raporcie z naprawy.
Oświadczam, że nie jestem związany(a) zawodowo z firmą prowadzącą lub zlecającą autoryzowane naprawy w serwisie, którego działanie jest przedmiotem mojego zgłoszenia.
data i podpis
---------------------
niniejsze oświadczenie można przesłać faksem na nr faksu 22 624 88 39 lub emailowo (skan lub fotografia podpisanego oświadczenia) na adres piatek13@fotopolis.pl
Wszelkie wątpliwości prosimy zgłaszać na adres mailowy piatek13@fotopolis.pl lub publikować na forum w wątku: "Piatek trzynastego" - sens akcji? Poniżej znajdziecie także ankietę, w której możecie wyrazić swoją opinię o tej akcji "Piątek trzynastego"