Canon zmienia sposób świadczenia usług gwarancyjnych i serwisowych w Polsce - od teraz aparaty będą naprawiane w Niemczech

Autor: Redakcja Fotopolis

10 Grudzień 2024
Artykuł na: 4-5 minut

Z dniem 1 stycznia 2025 roku Canon kończy współpracę z firmą Pro Club. Od nowego roku wszelkie usługi gwarancyjne i serwisowe będą realizowane przez Canon Professional Service Center w Niemczech. Ma być szybciej, wygodniej i lepiej.

Informacja prasowa:

Głównym priorytetem Canon jest zapewnienie klientom obsługi na światowym poziomie. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania użytkowników oraz zmieniające się potrzeby rynku, z dniem 1 stycznia 2025 Canon zmienia formułę świadczenia usług serwisowych w Polsce.

W ciągu ostatniej dekady ilość napraw systematycznie spadała – pomimo większej liczby sprzedawanych aparatów fotograficznych i kamer nowe technologie korzystnie wpłynęły na trwałość produktów, a w efekcie ograniczyły potrzebę ich mechanicznej konserwacji. Z tych powodów podjęto decyzję o zakończeniu z dniem 01 stycznia 2025 współpracy w obszarze autoryzowanych napraw gwarancyjnych i serwisowych z firmą ProClub, mieszczącą się przy ul. Żytniej 15 w Warszawie (NIP 5272833811) oraz o scentralizowaniu usług i wsparcia w ramach wyspecjalizowanego Europejskiego Centrum Obsługi Serwisowej Canon (Canon Professional Service Center, PSC).

Centrum powstało w 2002 roku w Willich w Niemczech jako ośrodek doskonalenia i jedna z własnych lokalizacji serwisowych Canon. Ośrodek przeniesiono później do Krefeld. Firma Canon zgromadziła tam niezbędne kompetencje, wysoko wyspecjalizowanych techników oraz sprzęt do przeprowadzania zaawansowanych, zastrzeżonych testów i kalibracji. Inwestycje w centrum mają na celu zyskać pewność, że świadczone tam usługi spełniają wysokiej jakości standardy fabryczne i oczekiwania klientów dotyczące szerokiej gamy produktów Canon.

Dzięki tej zmianie Canon zamierza utrzymać wysoki poziom usług i wsparcia dla swoich klientów w Polsce. Niezależnie od tego czy sprzęt wymaga naprawy odpłatnej czy też bezpłatnego serwisu w ramach świadczonej usługi gwarancyjnej, od 1 stycznia 2025 klienci będą mogli samodzielnie wygenerować zgłoszenie serwisowe za pośrednictwem formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Canon Polska. Zgłoszenia będzie można dokonać logując się do portalu serwisowego danymi swojego konta Canon ID lub jako użytkownik niezarejestrowany. Po szczegółowym opisaniu problemu, wygenerowana zostanie etykieta upoważniająca do bezpłatnej wysyłki sprzętu bezpośrednio do Europejskiego Centrum Obsługi Serwisowej Canon. Wysyłki obsługiwane są przez renomowaną firmę kurierską - UPS.

Po dostarczeniu przesyłki do Europejskiego Centrum Obsługi Serwisowej Canon, zarówno zarejestrowani jak i niezarejestrowani klienci będą mogli sprawdzić status swojego zgłoszenia na stronie pomocy technicznej Canon, klikając kafelek „Sprawdź status zgłoszenia“ i podając numer swojego zgłoszenia wraz z adresem e-mail. Dodatkowo, użytkownicy posiadający konto Canon ID będą mogli zarządzać i sprawdzać status swoich zgłoszeń z poziomu panelu użytkownika. Proces został zaprojektowany tak, aby był jak najwygodniejszy dla klientów, minimalizując liczbę formalności i zapewniając szybki powrót naprawionego sprzętu.

Canon dąży do podnoszenia jakości usług serwisowych dzięki naprawom w fabrycznych warunkach jednocześnie zapewniając użytkownikom wygodę poprzez prosty i intuicyjny system zgłoszeń oraz ograniczenie liczby pośredników.

Przydatne linki:

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: www.canon.pl/serwis-gwarancja-foto-wideo

Osoby, które mają pytania na temat produktów lub usług Canon zachęcamy do kontaktu z działem pomocy technicznej – telefonicznego, mailowego (poprzez formularz na stronie) bądź za pośrednictwem chatu: https://www.canon.pl/support/consumer_products/contact_support/.

Więcej informacji o Canon PSC: https://www.canon.pl/support/psc/.

Skopiuj link
Słowa kluczowe:
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Kodak całkowicie wstrzymuje produkcję filmów. Powód: remont infrastruktury
Kodak całkowicie wstrzymuje produkcję filmów. Powód: remont infrastruktury
Eastman Kodak ogłosił tymczasowe wstrzymanie produkcji wszystkich filmów w celu przeprowadzenia modernizacji linii produkcyjnej w swojej fabryce w Rochester, w stanie Nowy Jork (USA). Firma...
9
Zebraliśmy dla Was oferty Black Friday i Black Week w jednym artykule! Sprawdźcie najlepsze promocje od producentów i dystrybutorów
Zebraliśmy dla Was oferty Black Friday i Black Week w jednym artykule! Sprawdźcie najlepsze...
Z zakupami nie musicie czekać do “czarnego piątku”. Black Week już trwa. Producenci sprzętu foto-wideo i sklepy obniżają ceny już kilka-kilkanaście dni przed Black Friday. Aby ułatwić Wam...
21
SWPA 2025 - Susan Meiselas z nagrodą za wybitny wkład w fotografię
SWPA 2025 - Susan Meiselas z nagrodą za wybitny wkład w fotografię
Jury nadchodzącej edycji Sony World Photography Award zadecydowało o przyznaniu corocznej nagrody honorowej za wybitny wkład w fotografię. Tym razem otrzymuję ją Susan Meiselas, której...
9
Powiązane artykuły