Wydarzenia
Sprawdź promocje Black Friday w Cyfrowe.pl
Photojojo to popularny producent akcesoriów - od obiektywów przeznaczonych do iPhone’ów, po paski fotograficzne. Jednak produktem, który wzbudził największe zainteresowanie wśród użytkowników był zaprezentowany w 2014 roku Foldio2 - przenośny namiot bezcieniowy. Teraz przyszła kolej na jego bardziej zaawansowaną odsłonę.
Foldio360 został wyposażony w dodatkowy rząd lamp LED z możliwością regulacji mocy i podłączenia do kontaktu. Podobnie, jak poprzedni model posiada wygodny system składania ścianek oraz możliwość wymiany teł. Jednak największą nowością jest wyposażenie modelu Foldio360 w obracaną platformę, która umożliwi wykonywanie serii zdjęć produktowych i połączenie ich w jedną fotografię 360 stopni.
”Tego typu fotografia produktowa, bez odpowiedniego sprzętu, może być bardzo trudna w realizacji. Profesjonalne rozwiązania kosztują tysiące dolarów i są poza zasięgiem większości użytkowników. Dlatego też zaprojektowaliśmy model Foldio360, który jest kierowany do właścicieli małych i średnich firm, blogerów oraz osób, które w ciekawy sposób chcą zaprezentować dany produkt na aukcji lub w sklepie internetowym” - powiedzieli projektanci Foldio360.
Obrotowa platforma korzysta z Bluetooth oraz IR i łączy się z urządzeniem mobilnym lub lustrzanką czy bezlusterkowcem za pomocą dedykowanej aplikacji. Po jej uruchomieniu platforma zacznie się obracać, a aparat sam będzie wykonywał serię ujęć - do momentu, gdy produkt powróci do swojej wyjściowej pozycji. Poza tym podstawka została wyposażona w rozwiązanie Halo Edge - wbudowaną lampę LED, która prześwietla tło namiotu, dzięki czemu w kadrze nie zauważymy krawędzi platformy. Ponadto, aplikacja łączy wszystkie wykonane zdjęcia w jedną fotografię, którą natychmiastowo możemy podejrzeć lub przesłać na różnego rodzaju portale.
Photojojo jak na razie zbiera fundusze na realizację Foldio360. W serwisie Kickstarter można wspomóc projekt kwotą 89 dolarów. Pomimo, że do zakończenia kampanii pozostało jeszcze trochę czasu, już wiadomo, że cel zostanie osiągnięty. Producent zebrał ponad 170 tysięcy dolarów (założeniem było 80 tysięcy dolarów). Foldio360 ma pojawić się w sprzedaży w lipcu 2016 roku. Więcej informacji o produkcie możecie znaleźć na photojojo.com.