Zdjęcia do pobrania

Wyniki testu:
Jakość obrazu:
7.5
Cena / Jakość:
6.5
Optyka:
8
Budowa:
7.5
Marka:
Samyang
Nasza ocena:

74%

W nasze ręce trafił Samyang 100 mm f/2.8 ED UMC MACRO. Nowa propozycja koreańskiego producenta to manualny, stałoogniskowy jasny obiektyw makro przeznaczony do aparatów z pełnoklatkową matrycą. Zobaczcie, jak nowy Samyang poradził sobie w naszym teście.

Autor: Michał Chrzanowski

23 Lipiec 2015
Artykuł na: 29-37 minut
Spis treści

 

12. Zdjęcia do pobrania

 

1/200 s, f/16.0, ISO 400, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/22.0, ISO 800, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/11.0, ISO 7200, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/11.0, ISO 1600, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/2.8, ISO 180, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/8.0, ISO 1800, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/18.0, ISO 1000, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/22.0, ISO 3200, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/22.0, ISO 900, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/11.0, ISO 450, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/4000 s, f/11.0, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

5/1 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

30/1 s, f/8.0, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

20/1 s, f/16.0, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

30/1 s, f/16.0, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

15/1 s, f/11.0, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

20/1 s, f/11.0, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

4/1 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

30/1 s, f/8.0, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)
Dodaj ocenę i odbierz darmowy e-book
Digital Camera Polska
Spis treści

Następna

Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Obiektywy
Fujifilm Fujinon XF 16-55 f/2.8 LM WR II - test obiektywu
Fujifilm Fujinon XF 16-55 f/2.8 LM WR II - test obiektywu
Mniejszy, lżejszy, szybszy i przystosowany do pracy wideo - nowa generacja uniwersalnego zoomu średniego zasięgu ma być ukłonem w stronę profesjonalistów i pokazem możliwości...
8
Nikon Nikkor Z 35 mm f/1.4 - test obiektywu
Nikon Nikkor Z 35 mm f/1.4 - test obiektywu
To jasny standard w zaskakująco niskiej cenie. Gdzie jest haczyk? Sprawdzamy, jakie możliwości kryje nowa stałka systemu Nikon Z.
6
Zeiss Otus ML 50 mm f/1.4 i Otus ML 85 mm f/1.4 - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Zeiss Otus ML 50 mm f/1.4 i Otus ML 85 mm f/1.4 - pierwsze wrażenia i zdjęcia przykładowe (RAW)
Zeiss powraca na rynek optyki systemowej z dwiema stałkami ze znanej i cenionej serii Otus. Nowy standard i portretówka debiutują z mocowaniem dla bezlusterkowców Canon, Nikon i Sony. Podczas...
19
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (5)