Zdjęcia do pobrania

Wyniki testu:
Jakość obrazu:
7.5
Cena / Jakość:
6.5
Optyka:
8
Budowa:
7.5
Marka:
Samyang
Nasza ocena:

74%

W nasze ręce trafił Samyang 100 mm f/2.8 ED UMC MACRO. Nowa propozycja koreańskiego producenta to manualny, stałoogniskowy jasny obiektyw makro przeznaczony do aparatów z pełnoklatkową matrycą. Zobaczcie, jak nowy Samyang poradził sobie w naszym teście.

Autor: Michał Chrzanowski

23 Lipiec 2015
Artykuł na: 29-37 minut
Spis treści

 

12. Zdjęcia do pobrania

 

1/200 s, f/16.0, ISO 400, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/22.0, ISO 800, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/11.0, ISO 7200, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/11.0, ISO 1600, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/2.8, ISO 180, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/8.0, ISO 1800, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/18.0, ISO 1000, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/22.0, ISO 3200, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/22.0, ISO 900, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/200 s, f/11.0, ISO 450, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

1/4000 s, f/11.0, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

5/1 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

30/1 s, f/8.0, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

20/1 s, f/16.0, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

30/1 s, f/16.0, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

15/1 s, f/11.0, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

20/1 s, f/11.0, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

4/1 s, f/5.6, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)

 

30/1 s, f/8.0, ISO 100, ogniskowa: 100 mm (ekwiwalent dla pełnej klatki)
Dodaj ocenę i odbierz darmowy e-book
Digital Camera Polska
Spis treści

Następna

Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Obiektywy
Nowe hybrydowe obiektywy Canon RF - pierwsze wrażenia
Nowe hybrydowe obiektywy Canon RF - pierwsze wrażenia
Unikalny zoom RF 70-200 mm f/2.8 IS USM Z oraz stałki RF 50 mm f/1.4 VCM i 24 mm f/1.4 VCM wzbogacają katalog szkieł Canona przeznaczonych jednocześnie do filmu i fotografii. Nowym...
24
Sigma 500 mm f/5.6 DG DN OS Sports - opinia Wojciecha Sobiesiaka
Sigma 500 mm f/5.6 DG DN OS Sports - opinia Wojciecha Sobiesiaka
Sigma 500 mm f/5.6 DG DN OS to unikalny teleobiektyw, który łączy wysoką jakość optyczną z wyjątkowo lekką i kompaktową jak na tę klasę obiektywu obudową. O tym jak sprawdza się w rzeczywistej...
32
Sony FE 85 mm f/1.4 GM II - test obiektywu
Sony FE 85 mm f/1.4 GM II - test obiektywu
Nowa portretówka Sony to pierwsza stałka ze zaktualizowanej serii GM II. Otrzymujemy m.in. udoskonaloną, lżejszą konstrukcję, nowy silnik AF i jeszcze bardziej wyżyłowaną optykę. Czy...
37
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (5)