Mobile
Oppo Find X8 Pro - topowe aparaty wspierane AI. Czy to przepis na najlepszy fotograficzny smartfon na rynku?
Serwis Lenspire ma służyć jako kompletne źródło informacji na temat obiektywów firmy Zeiss. Podzielona na kategorie poświęcone poszczególnym zagadnieniom, platforma oferuje porady, artykuły opisujące użycie szkieł w różnych zastosowaniach, komentarze ambasadorów marki, szczegółowe opisy szkieł, a także informacje o najnowszych wydarzeniach i produktach. Strona ma być regularnie aktualizowana o nowe treści.
“Wprowadzając platformę Lenspire wyznaczamy nowe standardy i chcemy traktować nasza grupę docelową jak swoich partnerów. Chcemy prowadzić otwarty dialog z użytkownikami” - mówi dyrektor działu marketingu firmy Zeiss, Dr. Simone Zaha.
Biorąc pod uwagę to, że w ostatnich czasach zwykłe formy promocji stają się coraz mniej efektywne, droga dotarcia do klientów upatrywana jest w właśnie w aktywizacji użytkowników. Zeiss najwyraźniej odrobił lekcję z marketingu i stara się podążać za najnowszymi trendami. Czy przyniesie to wymierne korzyści? Z pewnością pozytywnie wpłynie to na odbiór wizerunku firmy. Ciekawe czy z podobnymi serwisami wystartują w najbliższym czasie również inni producenci?
Nowy serwis znajdziecie pod adresem lenspire.zeiss.com