Akcesoria
Sennheiser Profile Wireless - kompaktowe mikrofony bezprzewodowe od ikony branży
Wszyscy fani streeta dzień 10 października powinni zaznaczyć w swoich kalendarzach na czerwono. Światło dzienne ujrzy wtedy najnowszy album agencji Magnum, mający być swojego rodzaju kompendium fotografii ulicznej.
Na taką publikację czekali wszyscy miłośnicy fotografii ulicznej. Ponad 350-stronicowy album "Magnum Streetwise" zawierał będzie aż 400 fotografii. Mają to być zarówno najsłynniejsze zdjęcia, jak i te nieznane szerszej publiczności. Publikacja nie ograniczy się jednak tylko do prezentacji zdjęć, ale ma być także prawdziwym kompendium fotografii ulicznej: zawierać teoretyczne teksty, anegdoty artystów, ma pokazać, czym fotografia uliczna jest i odpowiedzieć na pytanie, czym może być.
"To uczta wizualna, mieszająca ciekawe teksty i anegdoty z wyjątkowym fotograficznym portfolio fotografów Magnum, pokazując nie tylko wybitne prace poszczególnych twórców, ale także to jak członkowie agencji na przestrzeni lat podchodzili do popularnych tematów i lokacji.” - czytamy w opisie książki.
Za publikację odpowiada Stephen McLaren, współtwórca takich albumów, jak "Street Photography Now" i "Photographers' Sketchbooks", a wśród artystów, których prace zostaną zaprezentowane, będą m.in. założyciel agencji Henri Cartier-Bresson, a także Elliott Erwitt, Martin Parr, Bruce Gilden czy Richard Kalvar. Zdaniem wydawcy ma to być niezrównana szansa, żeby pójść śladami największych fotografów.
Książkę już teraz można zamawiać w księgarni Bookoff, za pośrednictwem sklepu internetowego, lub poprzez kontakt mailowy z obsługą księgarni.
Więcej informacji znajdziecie pod adresem bookoff.pl.