Pentax + Hoya - ostatecznie razem

Autor: Michal Grzegorczyk

5 Listopad 2007
Artykuł na: minutę
Firma Pentax oficjalnie poinformowała swoich klientów o nadchodzącym końcu łączenia z koncernem Hoya. Pierwsze informacje o fuzji pojawiły się niemal rok temu i od tamtej pory co jakiś czas następowały "zwroty akcji" w procesie łączenia. Ostateczny finał działań finansowych i prawnych nastąpi 31 marca 2008 roku.

Na początku czerwca, w artykule "Pentax + Hoya razem - już oficjalnie" poinformowaliśmy o pierwszym oficjalnym potwierdzeniu planów połączenia największego japońskiego producenta szkła optycznego i najstarszego japońskiego producenta lustrzanek jednoobiektywowych. Tymczasem już za kilka miesięcy, 31 marca 2008 roku, umowa o połączeniu obu firm nabierze mocy prawnej.

W celu poprawienia komunikacji i nadzoru wewnątrz nowego koncernu wszystkie oddziały Pentaxa mają być dostosowane do struktury firmy Hoya. Nadrzędnym celem wszystkich zmian ma być rozwój marki Pentax i w konsekwencji zaoferowanie klientom jeszcze lepszych produktów i warunków obsługi

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI tworzy całe sesje na podstawie prostych fotek odzieży. Nie potrzeba już ani modela ani fotografa
Nowe AI tworzy całe sesje na podstawie prostych fotek odzieży. Nie potrzeba już ani modela ani...
Systemy generatywnej AI coraz mocniej zaznaczają swoją obecność na rynku fotografii komercyjnej. Botika to nowa aplikacja dla branży modowej, która pozwala tworzyć sesje odzieżowe...
0
Ikoniczne zdjęcie ma innego autora? Dochodzenie AP w obronie fotografa
Ikoniczne zdjęcie ma innego autora? Dochodzenie AP w obronie fotografa
Czy trzeba będzie przepisywać książki z historii fotografii? Pod koniec stycznia zadebiutować ma dokument, który podważa kwestię autorstwa słynnego zdjęcia Napalm Girl. Assiociated...
19
Zmarł Oliviero Toscani – słynny fotograf i twórca kampanii społecznych
Zmarł Oliviero Toscani – słynny fotograf i twórca kampanii społecznych
Oliviero Toscani, wybitny włoski fotograf i artysta wizualny, znany z kontrowersyjnych i poruszających kampanii reklamowych, zmarł w wieku 83 lat.
8
Powiązane artykuły
Wczytaj więcej (4)