Akcesoria
Sennheiser Profile Wireless - kompaktowe mikrofony bezprzewodowe od ikony branży
Znana zawodowcom od lat usługa serwisowa CPS zmienia swój kształt. Główne zmiany dotyczą poziomów partnerstwa, które teraz zależą od ilości punktów zbieranych za zarejestrowane produkty. Są też promocje specjalne dla członków.
Canon Professional Services (CPS) to specjalny program serwisowy dla fotografów i filmowców, używających produktów firmy Canon. W jej ramach możemy liczyć m.in. na szybsze naprawy, wsparcie techniczne, możliwość wypożyczenia sprzętu zastępczego czy zaproszenia na inspirujące wydarzenia i specjalne oferty na poszczególne produkty. Usługa przeszła właśnie kilka zmian, które ułatwić mają korzystanie z programu i które rozszerzają wsparcie serwisowe o nowe opcje. Najważniejsze zmiany dotyczą zasad przyznawania członkostwa i jego poziomów.
Nowa platforma oparta jest o Canon ID - unikatowe konto przypisane do konkretnego użytkownika, który w ramach jednego, intuicyjnego panelu ma dostęp do wszystkich usług w ramach programu CPS.
Założenie nowego konta Canon ID jest niezwykle proste i wymaga podania jedynie imienia, nazwiska i adresu e-mail. Produkty Canon rejestrowane są już z poziomu profilu użytkownika. Warto zarejestrować wszystkie posiadane produkty - na ich podstawie przyznawane są punkty decydujące o poziomie członkostwa. Im wyższy poziom, tym więcej korzyści i usług dodatkowych w ramach CPS. Z poziomu profilu widoczna jest cała aktywność użytkownika, lista zarejestrowanych produktów, aktualnie dostępne oferty oraz sekcja Priorytetowej Pomocy Technicznej, w ramach której możemy zgłaszać problemy ze sprzętem.
Przyglądając się przykładowym punktacjom przyznawanym za dane produkty wydaje się, że poszczególne poziomy członkostwa będzie teraz uzyskać nieco trudniej niż wcześniej. Dodatkowo, jak na razie producent nie oferuje szczegółowego zestawienia, które pozwoliłoby nam dokładnie zorientować się, ile punktów otrzymamy za dany produkt. Informację tę uzyskamy dopiero w momencie jego rejestracji.
W ramach priorytetowej pomocy technicznej i opcji naprawy Fast Track (z możliwością wypożyczenia sprzętu zastępczego), dedykowany dział ekspertów do obsługi technicznej jest dostępny dla użytkowników niemal natychmiast przez telefon lub e-mail. Także usługi serwisowe w specjalistycznych punktach CPS świadczone są nawet w ciągu 2 dni.
Międzynarodowe wsparcie oznacza, że podczas pobytu za granicą (Europa, Bliski Wschód, Afryka) można uzyskać pomoc w oficjalnych lokalnych punktach serwisowych. Co więcej, w przypadku akredytowanych fotografów na dużych imprezach sportowych i rozrywkowych członkowie CPS mogą otrzymać dodatkowe wsparcie w zakresie sprzętu lub usług serwisowych (np. darmowe czyszczenie matrycy).
W ramach programu, uczestnicy mogą skorzystać także ze specjalnych zaproszeń na imprezy, warsztaty i wydarzenia Canon, jak również w pierwszej kolejności otrzymywać dedykowane oferty specjalne.
W ramach usługi CPS możemy liczyć też na szereg ofert specjalnych. Aktualnie otrzymamy 2-miesięczną bezpłatną subskrypcję pakietu Adobe Creative Cloud oraz 20-procentową zniżkę na produkty firmy F-Stop.
Więcej informacji i formularz rejestracyjny znajdziecie pod adresem canon.pl.