Akcesoria
Sennheiser Profile Wireless - kompaktowe mikrofony bezprzewodowe od ikony branży
Program Canon Professional Services jest już dostępny dla polskich fotografów. To bezpłatna usługa dla profesjonalnych użytkowników sprzętu foto i wideo, dzięki której otrzymują oni wsparcie CPS podczas większych imprez, naprawę zarejestrowanego sprzętu w trybie priorytetowym, a także dostęp do zastępczego sprzętu na czas naprawy. Na początku program Canon Professional Services w Polsce będzie dostępny w pakiecie Srebrnym. Rejestracja na tym poziomie wymaga zgłoszenia dwóch body i trzech obiektywów wskazanych przez CPS. Listę zakwalifikowanego sprzętu można znaleźć na europejskiej stronie Canon Professional Services.
Każdy zarejestrowany w CPS użytkownik sprzętu profesjonalnego Canon otrzyma swój indywidualny numer oraz kartę potwierdzającą członkostwo. Czas realizacji naprawy produktów zarejestrowanych w CPS na poziomie Srebrnym wynosi 5 dni roboczych. Sprzęt zastępczy wydawany będzie w miarę dostępności. Naprawy w ramach CPS w Polsce realizowane będą przez "Centrum Serwisowo Informacyjne Foto i Video", ul. Żytnia 15, 01-014 Warszawa, tel. +48 22 379 20 90, fax. +48 22 379 20 91, e-mail: info@e-csi.pl, www.e-csi.pl.
Ogólne informacje na temat programu CPS można znaleźć na stronie Canon.pl/cps.