Mobile
Oppo Find X8 Pro - topowe aparaty wspierane AI. Czy to przepis na najlepszy fotograficzny smartfon na rynku?
Program Canon Professional Services jest już dostępny dla polskich fotografów. To bezpłatna usługa dla profesjonalnych użytkowników sprzętu foto i wideo, dzięki której otrzymują oni wsparcie CPS podczas większych imprez, naprawę zarejestrowanego sprzętu w trybie priorytetowym, a także dostęp do zastępczego sprzętu na czas naprawy. Na początku program Canon Professional Services w Polsce będzie dostępny w pakiecie Srebrnym. Rejestracja na tym poziomie wymaga zgłoszenia dwóch body i trzech obiektywów wskazanych przez CPS. Listę zakwalifikowanego sprzętu można znaleźć na europejskiej stronie Canon Professional Services.
Każdy zarejestrowany w CPS użytkownik sprzętu profesjonalnego Canon otrzyma swój indywidualny numer oraz kartę potwierdzającą członkostwo. Czas realizacji naprawy produktów zarejestrowanych w CPS na poziomie Srebrnym wynosi 5 dni roboczych. Sprzęt zastępczy wydawany będzie w miarę dostępności. Naprawy w ramach CPS w Polsce realizowane będą przez "Centrum Serwisowo Informacyjne Foto i Video", ul. Żytnia 15, 01-014 Warszawa, tel. +48 22 379 20 90, fax. +48 22 379 20 91, e-mail: info@e-csi.pl, www.e-csi.pl.
Ogólne informacje na temat programu CPS można znaleźć na stronie Canon.pl/cps.