Mobile
Oppo Find X8 Pro - topowe aparaty wspierane AI. Czy to przepis na najlepszy fotograficzny smartfon na rynku?
Seria Advanced od lat łączy ciekawy design toreb i plecaków, z dużą funkcjonalnością, wygodą i dobrą ceną. Na rynku debiutuje właśnie jej kolejna odsłona Advanced 2, która prezentuje się jeszcze lepiej.
Pięc toreb na ramie, trzy futerały i aż sześć różnych plecaków - tak w skrócie prezentuje się nowa linia akcesoriów Manfrotto Advanced². Podobnie jak w przypadku pierwszej odsłony serii znajdziemy tutaj produkty odpowiadające bardzo różnym zapotrzebowaniom.
Mamy więc zarówno pozycje przeznaczone stricte do transportu sprzętu fotograficznego, jak i plecaki wyprawowe czy modele 50/50, oferujące zarówno komorę na sprzęt jak i sporo miejsca na akcesoria codziennego użytku. Do tego różnej wielkości torby na ramię czy konstrukcje hybrydowe, mogące posłużyć tak za torbę, jak i plecak.
Większość oferowanych modeli to odpowiedniki pozycji z pierwszej generacji serii Advanced. Nowościami są tu przede wszystkim bardziej aktualne “miejskie” wzornictwo z mniej widocznym brandingiem oraz nowy system przegród Slim-Tech, który zapewnić ma maksymalne bezpieczeństwo przy jednoczesnym wyszczupleniu całej konstrukcji. Do tego szereg sprytnych i wygodnych rozwiązań, takich jak kieszenie bocznego dostępu, wysuwane zaczepy na statyw, paski kompresujące czy wreszcie wygodne profilowane plecy, mające zapewnić komfort noszenia.
Jak na razie nowa seria wprowadzona została do sprzedaży jedynie we Włoszech, jednak w najbliższych tygodniach zagości z pewnością także na innych rynkach. Pod względem cen możemy spodziewać podobnego pułapu, jak w przypadku pierwszej generacji linii Advanced.
Ceny plecaków oscylują w przedziale około 430-730 zł, za torby zapłacimy od 130 do 480 zł, a futerały kupimy w cenach od około 170 do 215 zł. Podane ceny zostały bezpośrednio przeliczone z cen w euro. Ostateczne ceny na polskim rynku mogą się więc nieco różnić.
Więcej informacji o nowej linii Manfrotto Advanced² znajdziecie pod adresem manfrotto.com.