Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
Laowa 65mm T2.9 2x Macro APO Cine i Laowa 100mm T2.8 2x Macro APO Cine to dwa nowe szkła w ofercie Venus Optics, które dzięki obudowie przystosowanej do filmowania mają lepiej sprawdzić się w realizacjach wideo. Znamy polskie ceny.
Laowa 65 mm f/2.8 2x Macro APO oraz Laowa 100 mm f/2.8 2x Ultra Macro APO to dwie bliźniacze, niedrogie makro portretówki, które właśnie doczekały się swoich nowych filmowych odsłon. Model 100 mm jest obiektywem pełnoklatkowym, a model 65 mm obiektywem APS-C, który zaoferuje nam ekwiwalent ogniskowej 97,5 mm.
Biorąc pod uwagę duże powiększenie i pozbawione dystorsji układy apochromatyczne wydaje się to przemyślanym ruchem, dzięki któremu obiektywy Venus Optics mają szansę stać się popularnym wyborem do profesjonalnych realizacji ujęć detalu.
Modele Laowa 65 mm T2.9 2x Macro APO Cine i Laowa 100 mm T2.8 2x Macro APO Cine pod względem optyki niczym nie różnią się od swoich pierwowzorów. Jedyną różnicą są tubusy przystosowane do pracy wideo - zębatki follow focus, wyraźne oznaczenia i duży kąt obrotu pierścienia ostrości, wynoszący 220-240°.
Nowe modele pozwalają na ostrzenie z minimalnych odległości kolejno 17 cm i 24,7 cm, oferując powiększenie 2:1. Modele Cine zachowują jednocześnie przystępną wagę (550 i 957 g) i wymiary (84,2 x 103 mm i 85,6 x 139 mm). To, czego można się po nich spodziewać możecie zobaczyć na poniższym filmiku promocyjnym.
Obiektywy Laowa 65 mm T2.9 2x Macro APO Cine i Laowa 100 mm T2.8 2x Macro APO Cine różnić będą się dostępnymi mocowaniami. Pełnoklatkowy model 100 mm kupimy w wersjach z bagnetem PL, Sony E, Canon EF, Canon RF i L-Mount, podczas gdy model 65 mm dostępny będzie w wersjach Sony E, Nikon Z, Fujifilm X i Canon EF-M.
Na polskim rynku ceny obiektywów będą prezentować się następująco:
Obiektywy w wersji Cine dostarczane będą z walizką ochronną.
Więcej informacji o obiektywach Venus Optics znajdziecie na stronie laowa.com.pl.