Akcesoria
Sennheiser Profile Wireless - kompaktowe mikrofony bezprzewodowe od ikony branży
Instagram na swojej stronie ogłosił konkurs “#InstagramCannes”. Spośród nadesłanych prac oznaczonych takim właśnie hashtagiem zostanie wyłonionych trzech zwycięzców. Zdjęcia będzie można zobaczyć w specjalnie przygotowanej galerii na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.
W czerwcu tysiące dytektorów artystycznych z całego świata przybędzie na Francuską Riwierę, na Międzynarodowy Festiwal Reklamy odbywający się w Cannes. Podczas spotkania zostaną wyróżnione najlepsze prace w dziedzinie reklamy i komunikacji wizualnej minionego roku.
Instagram chce wspólnie z Festiwalem świętować to wydarzenie i zaproponować swój pomysł na najlepszą na świecie wizualną reklamę.
Każdego dnia na Instagramie można znaleźć wspaniałe i oryginalne prace, ale organizatorzy chcą wybrać tylko najlepsze z nich i zaprezentować ten niewielki zbór zdjęć wystawiając je w La Gelerie d’Instagram. W ekskluzywnej galerii, znajdującej się na promenadzie Gare Martime, zostanie wywieszonych tylko kilka ulubionych prac.
Każdy z użytkowników [BLD|Instagrama] ma szansę znaleźć się w tym wąskim gronie. Wystarczy, że do 13 czerwca doda na Instagrama trzy według siebie najlepsze zdjęcia i oznaczy je hashtagiem #InstagramCannes.
Spośród nadesłanych prac będzie wybranych trzech zwycięzców, każdy z nich otrzyma aparat Leica C z zestawem podróżnym. Kryteriami wyboru będzie oryginalność, jakość wykonania oraz temat fotografii. Wybrane prace będzie można zobaczyć na blogu Instagram for Business.
Konkurs jest otwarty dla wszystkich posiadających konto na Instagramie. Zwycięzcy zostaną wyłonieni 15 czerwca, w pierwszym dniu festiwalu.
Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na tej stronie.