Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
O aplikacji Snapseed pisaliśmy już kilkukrotnie, a nawet ją testowaliśmy. Zaszła jednak poważna zmiana. Producent - Nik Software - został wykupiony przez koncern Google, nikogo więc nie dziwi, że w końcu pojawiła się aplikacja w wersji na system Android.
Aplikacja do tej pory kosztowała w AppStorze 4.99$. Wraz z wprowadzeniem wersji na najpopularniejszy mobilny system operacyjny, jej cena drastycznie spadła. Znajdziemy ją w Apple AppStore i Google Play za darmo. Użytkownicy iPhone'ów po aktualizacji aplikacji zauważą kilka nowych filtrów.
Dodano, także możliwość łatwego udostępniani zdjęć na serwisie społecznościowym Google+. Te dwie zmiany prawdopodobnie nie wynikają z hojności koncernu. Wygląda na, że Google chce nawiązać walkę z dominującymi na rynku serwisami społecznościowymi, czyli: Facebook i Instagram. Pytanie, czy nie jest za późno i czy międzynarodowy koncern zamknie Snapseed na inne serwisy społecznościowe