Mobile
Oppo Find X8 Pro - topowe aparaty wspierane AI. Czy to przepis na najlepszy fotograficzny smartfon na rynku?
Rozprzestrzenianie się wirusa, wymusza coraz rozleglejsze zmiany na różnych gałęziach gospodarki, w tym także przemysłu fotograficznego. Amerykański oddział Nikona poinformował właśnie o zawieszeniu wszelkich działań serwisowych.
To sytuacja bez precedensu. Wprowadzenie przez kolejne kraje ograniczeń w dystrybucjach oraz przepływie towarów i usług pomiędzy państwami odbija się echem na wszystkich branżach. Swoje działania zawieszają kolejne podmioty, po raz pierwszy od czasu wybuch epidemii COVID-19 mamy jednak do czynienia z odcięciem fotografów od możliwości naprawy sprzętu.
„Nasza firma (Nikon) traktuje zdrowie i bezpieczeństwo swoich pracowników oraz klientów jako priorytet. Dlatego ze względu na pandemie wirusa Sars-CoV-2 w związku z nowymi rozporządzeniami wydanymi przez rząd federalny oraz rządy stanowe, tymczasowo zawieszamy już rozpoczęte naprawy sprzętu w naszych serwisach, oraz obecnie nie będziemy przyjmować nowych zgłoszeń” - czytamy na amerykańskiej stronie firmy Nikon.
Nikon nie podaje żadnych konkretnych informacji odnośnie tego jak długo potrwa przerwa w pracy serwisów, oraz czy i kiedy zostanie wznowiona. Nie wiadomo też kiedy klienci będą mogli odebrać sprzęty już przyjęte do napraw.
Mimo pełnego zrozumienia aktualnej sytuacji i jej nieprzewidywalności, ogłoszenie może być niepokojące dla klientów i użytkowników aktualnie serwisowanych aparatów oraz tych którzy wykryli jakieś usterki w ostatnim czasie. Szczególnie jeśli okres gwarancyjny takiego urządzenia właśnie dobiega końcu. Nikon uspokaja, aby w takich przypadkach kontaktować się z serwisem za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Po kontakcie z polskim Serwisem Nikona dowiedzieliśmy się, że wprawdzie zostały wprowadzone pewne ograniczenia - artykuły wymagające serwisowania można dostarczać tylko wysyłkowo - ale serwisy nadal działają i normalnie przyjmują sprzęt. Poniżej publikujemy informację udostępnioną przez polską stronę wsparcia firmy Nikon.
W związku z rozszerzającą się epidemią korona wirusa oraz z dbałości o Państwa zdrowie i zdrowie naszych pracowników a także w celu zapewnienia ciągłości pracy serwisu uprzejmie informujemy, że do dania 30 marca lub do odwołania wizyta osobista w siedzibie firmy Nikon w Warszawie nie będzie możliwa.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego z infolinią Nikon czynną od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu +48 22 460 87 32. Pytania dotyczące korzystania z produktów Nikon i serwisu można przesyłać również za pomocą formularza „Wiadomości” na stronie: https://www.nikonimgsupport.com/eu/BV_contact_information.
Jeśli macie Państwo dodatkowe pytania prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 22 460 87 30 lub kontakt poprzez nasz profil na Facebook https://pl-pl.facebook.com/NikonPolska.