AlboomerPro - serwis stworzony z myślą o profesjonalistach

Autor: Michał Chrzanowski

29 Grudzień 2015
Artykuł na: 2-3 minuty
Jeżeli jesteś fotografem ślubnym, który uwielbia dostarczać swoim klientom zdjęcia w bardziej tradycyjnej formie, to mamy dla ciebie dobrą wiadomość. Na polskim rynku pojawiła się nowa marka - AlboomerPro. Serwis umożliwia zamówienie luksusowych albumów i książek fotograficznych, które mogą przypaść do gustu wielu profesjonalistom.
Pomimo tego, że obecnie coraz więcej zdjęć przechowywanych jest w postaci cyfrowej, to wciąż jest wielu klientów, którzy nie ulegają modzie i najważniejsze dla siebie chwile chcą mieć uwiecznione w formie eleganckich albumów lub książek fotograficznych. Niestety na polskim rynku wciąż brakuje zaawansowanych platform, które są skierowane wyłącznie dla zawodowców - w szczególności do fotografów ślubnych. Dlatego też odpowiednią propozycją - dla wszystkich tych, którzy cenią sobie nie tylko jakość wykonania, lecz także styl i elegancję dostarczanych produktów - może okazać się nowa marka, AlboomerPro. Jak podkreślają założyciele serwisu, odpowiada on na potrzeby profesjonalnych fotografów i oferuje różne rozwiązania.

”Tworzymy produkty zarówno bardziej tradycyjne, jak i całkowicie innowacyjne. Mamy nadzieję, że poprzez nawiązanie obustronnej współpracy, uda nam się spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów” - powiedzieli założyciele serwisu.
Zobacz wszystkie zdjęcia (6)

”Przed wprowadzeniem do oferty albumów oraz fotoksiążek, wykonaliśmy wielomiesięczne i bardzo szczegółowe testy. Dzięki nim wybraliśmy najbardziej odpowiednie rodzaje papieru i oprawy, funkcjonalne formaty oraz techniki introligatorskie, gwarantujące wysoką estetyczność i trwałość. By oferować produkty wysokiej jakości, zatrudniliśmy najlepszych na rynku specjalistów od albumów fotograficznych, a ich wiedzę połączyliśmy z wykwalifikowaną kadrą oraz wieloletnim doświadczeniem w pracy z kolorem i drukiem” - czytamy na stronie alboomer.pro.

Alboom PRO from Alboomer PRO on alboomer.pro. Właścicielem marki jest samodzielna spółka Alboomer Sp. z o.o., wywodząca się z drukarni Mellow.

Skopiuj link

Autor: Michał Chrzanowski

Stały bywalec naszego laboratorium. Ciągle patrzy na świat przez różne ogniskowe oraz przemierza miasta i wioski obwieszony sprzętem fotograficznym. Uwielbia stylowe aparaty, a także eleganckie i funkcjonalne akcesoria. Ma słabość do monochromu i suwaków w programie Lightroom, po godzinach – do literatury faktu i muzyki country.

Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
World Press Photo nie chce na gali rosyjskiego fotografa. Podtrzymuje jednak decyzję o nagrodzie
World Press Photo nie chce na gali rosyjskiego fotografa. Podtrzymuje jednak decyzję o nagrodzie
Ciąg dalszy zamieszania wokół wyróżnienia Mikhaila Tereschenko w tegorocznym World Press Photo. Organizacja podtrzymuje nagrodę, ale cofa zaproszenie dla fotografa na galę...
18
Fujifilm podnosi ceny materiałów analogowych. Ceny filmów wzrosną nawet o 50%
Fujifilm podnosi ceny materiałów analogowych. Ceny filmów wzrosną nawet o 50%
Fujifilm kolejny raz podnosi ceny filmów analogowych. Tym razem podwyżki wynoszą od 21 do nawet 52%. Póki co zmiany dotyczą rynku japońskiego, ale z dużym prawdopodobieństwem w...
6
Zakaz fotografowania wchodzi w życie na dobre. Od 17 kwietnia grozi nam grzywna, areszt lub konfiskata sprzętu
Zakaz fotografowania wchodzi w życie na dobre. Od 17 kwietnia grozi nam grzywna, areszt lub...
Formalnie zakaz fotografowania poszczególnych obiektów funkcjonuje w Polsce już od kilku lat, jednak ze względu na brak jednolitego znaku zakazu przepis ten nie mógł być skutecznie...
275