Akcesoria
Sennheiser Profile Wireless - kompaktowe mikrofony bezprzewodowe od ikony branży
Przez ostatnie kilka miesięcy informowaliśmy Was o postępach w pracy nad serwisem Shuttout - polskim startupem oferującym nowe podejście do tematu konkursów fotograficznych. 31 sierpnia ruszyła oficjalna, międzynarodowa wersja serwisu.
Pierwszy raz o serwisie Shuttout informowaliśmy Was w połowie marca. Założeniem serwisu jest umożliwienie zwykłym entuzjastom fotografii rozwój i zarabianie poprzez rywalizację w licznych konkursach fotograficznych organizowanych przez społeczność platformy. Wyróżnia ją to, że model głosowania jest w pełni społecznościowy, a nagrody pieniężne rosną wraz z ilością uczestników danego konkursu. Ma być to alternatywa dla tradycyjnych konkursów, które są skierowane głównie do profesjonalnych fotografów. Pięniądze potrzebne na realizację projektu Shuttout jego twórcy zbierali za pośrednictwem serwisu Polakpotrafi.pl. Kampania okazała się sukcesem, przynosząc ponad 50 tys. zł na rozwój serwisu.
Twórcy wierzą, że są w stanie rywalizować z liderami na rynku, dając pasjonatom fotografii to, czego nie daje Instagram - możliwość zamiany społecznościowych lajków na realne pieniądze, potrzebne na rozwój swojej pasji. Platforma umożliwi też tworzenie ciekawych akcji marketingowych dla firm, które chciałyby aktywizować społeczność swoich odbiorców w konkursach fotograficznych.
31 sierpnia 2015 roku ruszyła międzynarodowa wersja serwisu. Na razie Shuttout działa w wersji demonstracyjnej, która umożliwia bezpłatne przetestowanie mechanizmu funkcjonowania strony. Wersja ostateczna wystartować ma jesienią, a już we wrześniu zostanie uruchomiony pierwszy konkurs, w którym do wygrania będzie 1000 dolarów.
Twórcom gratulujemy i trzymamy kciuki za dalsze sukcesy polskiej platformy. Możliwości serwisu możecie przetestować już teraz pod adresem shuttout.com.