"Fotografia żywności od kuchni" - rabat 35% na poradnik

Autor: Marcin Grabowiecki

13 Marzec 2014
Artykuł na: minutę
Nowy poradnik wydawnictwa Galaktyka "Fotografia żywności od kuchni" można nabyć z rabatem 35%. Warunkiem jest deklaracja, że czytelnik opisze książkę na swojej stronie, gdy już ją otrzyma. Kod rabatowy jest ważny tylko do 17 marca 2014.

Z okazji premiery poradnika Fotografia żywności od kuchni wydawnictwo Galaktyka przygotowało kod rabatowy. Aby go otrzymać należy napisać kilka zdań recenzji na jej temat już po lekturze. Swoją opinię możecie przesłać na nasz adres: sekretariat@galaktyka.com.pl lub zamieścić na swojej stronie lub blogu.

Aby otrzymać kod rabatowy, wyślij e-maila o treści: "Napiszę recenzję Fotografii żywności od kuchni" na adres: napiszerecenzje@galaktyka.com.pl

W odpowiedzi otrzymasz kod rabatowy, który obniży cenę książki o 35%. Kod należy wpisać w koszyku na stronie: www.galaktyka.com.pl.

Kod rabatowy jest ważny tylko do 17 marca 2014.

Więcej informacji o książce na stronie: www.galaktyka.com.pl.

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Branża
Nowe AI tworzy całe sesje na podstawie prostych fotek odzieży. Nie potrzeba już ani modela ani fotografa
Nowe AI tworzy całe sesje na podstawie prostych fotek odzieży. Nie potrzeba już ani modela ani...
Systemy generatywnej AI coraz mocniej zaznaczają swoją obecność na rynku fotografii komercyjnej. Botika to nowa aplikacja dla branży modowej, która pozwala tworzyć sesje odzieżowe...
0
Ikoniczne zdjęcie ma innego autora? Dochodzenie AP w obronie fotografa
Ikoniczne zdjęcie ma innego autora? Dochodzenie AP w obronie fotografa
Czy trzeba będzie przepisywać książki z historii fotografii? Pod koniec stycznia zadebiutować ma dokument, który podważa kwestię autorstwa słynnego zdjęcia Napalm Girl. Assiociated...
19
Zmarł Oliviero Toscani – słynny fotograf i twórca kampanii społecznych
Zmarł Oliviero Toscani – słynny fotograf i twórca kampanii społecznych
Oliviero Toscani, wybitny włoski fotograf i artysta wizualny, znany z kontrowersyjnych i poruszających kampanii reklamowych, zmarł w wieku 83 lat.
8