Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
DMX, czyli Digital MultipleXed Protocol pozwala na wygodne, zdalne sterowanie lampami za pomocą specjalnej konsoli. Teraz rozwiązanie to będziemy mogli wykorzystać także w przypadku popularnych lamp Fomei.
Nowa lampy światła ciągłego Fomei z możliwościa sterowania przez protokół DMX to pozycja, która spodoba się wszystkim filmowcom pracującym przy nieco bardziej skomplikowanych produkcjach lub po prostu osobom, które cenią sobie wygodę pracy. To jednak propozycja nie tylko dla osób zajmujących się realizacją materiałów wideo. Coś dla siebie znajdą tu także fotografowie preferujący światło ciągłe od błyskowego.
Panele LED Fomei to propozycja do pracy na planach telewizyjnych. Obecne na rynku lampy Fomei LED-WIFI-100D i LED WIFI-150D sprawdziły się podczas wielu nagrań. Lampy dają dużo światła i posiadają zdejmowany dyfuzor oraz wbudowane wrota.
Lamy wyróżnia szeroki zakres regulacji temperatury barwowej - od 3000K do 8000K. Ilość światła można regulować płynnie od 0 do 100 %. Lampa posiada czytelny, podświetlany wyświetlacz z polami dotykowymi. Dodatkowo, parametry lampy można ustawiać też pokrętłami. Oba modele posiadają wydajny system chłodzenia, który pozwala na długotrwałą pracę bez obawy o przegrzanie.
Teraz obydwa panele dostępne są w wersjach ze złączem DMX (Fomei LED DMX-100D i LED DMX 150D), o mocach kolejno 100W i 150W, z diodami charakteryzującymi się współczynnikiem CRI równym 95) Panele można zasilać z sieci, lub za pomocą akumulatorów V-Mount.
W ofercie znajduje się także model LED WIFI 240 RGBW, którą producent określa mianem najbardziej uniwersalnej lampy w swojej ofercie. Otrzymujemy m.in.: dużą moc 240W, sporą powierzchnię świecenia (ok. 60 x 55 cm), wbudowany dyfuzor, szeroki zakres regulacji temperatury barwowej (2700-9999K), tryb RGB z możliwością świecenia każdym kolorem ze spektrum RGB, wrota, grid, plaster miodu, sterowanie bezprzewodowe pilotem oraz oczywiście protokół DMX.
Fresnele LED to ciekawa alternatywa dla tradycyjnego światła żarowego lub HMI. Niski pobór energii w porównaniu do ilości światła, niska temperatura pracy, możliwość regulacji temperatury barwowej od 3000K do 8000K, zmiany kąta wiązki światła i wrota do zawężania światła w standardzie to ich najważniejsze zalety.
Wszystkie lampy Fomei Fresnel LED posiadają aktywny system chłodzenia z możliwością wyłączenia wiatraczka oraz czytelny, podświetlany wyświetlacz. Teraz także z możliwością sterowania przez protokół DMX - modele Fomei FRESNEL LED-300F DMX, LED-480F DMX oraz LED-750F DMX.
Lampy oferują współczynnik CRi = 95 i oferują moce kolejno 300W, 480W i 750W.
Fomei LED DMX-300B to zaawansowana, uniwersalna lampa światła ciągłego do filmu i fotografii o mocy 300 W LED. Lampa ma mocowanie typu Bowens, dzięki czemu łatwo podłączymy do niej modyfikatory. Można zasilać ją z sieci lub za pomocą akumulatorów V-Mount.
Lampa oferują maksymalną moc 300W, co ma być odpowiednikiem około 3000-watowej żarówki halogenowej (natężenie światła mierzone w odległości 1 metra to aż 18500 lux). Na niedobór światła na pewno nie powinniśmy narzekać. Do tego lampa może pochwalić się wspólczynnikiem CRI ≥ 95.
Co ważne i tutaj otrzymujemy możliwość sterowania temperatura barwową swiatła (zakres 3000-8000K), a dzięki kompatybilności z akumulatorami V-Mount będziemy z niej mogli z powodzeniem korzystać także w plenerze.
W ofercie są już dostępne wszystkie wymienione lampy. Nowe akcesoria oferowane są w cenach: 2091 zł (LED DMX-100D), 3259 zł (LED DMX-150D), 13530 zł (LED WIFI 240 RGBW), 5596 zł (Fresnel LED-300F DMX), 8610 zł (Fresnel LED-480F DMX), 14145 zł (Fresnel LED-750F DMX) i 4918 zł (LED-300B DMX).
Więcej informacji znajdziecie na stronie wyłącznego dystrybutora, firmy Medikon (sklep.medikon.pl).