Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
Konica Minolta Business Solutions Polska oraz Studio Bank zapraszają uczniów i studentów na warsztaty połączone z prezentacją nowego systemu produkcyjnego. W trakcie trwania warsztatów uczestnicy będą mogli sprawdzić swoich sił w fotografii mody, warsztatach z kompozycji, a także z wykorzystania efektów specjalnych w fotografii. Firma Konica Minolta udostępni także swoją najnowszą maszynę dzięki czemu uczestnicy będą mogli wydrukować zdjęcia wykonane przez siebie. Więcej szczegółów w informacji prasowej, którą zamieszczamy poniżej.
Konica Minolta Business Solutions Polska oraz Studio Bank mają przyjemność
zaprosić uczniów na nietypową formę prezentacji nowego systemu
produkcyjnego Konica Minolta bizhub PRESS C70hc.
Projekt (nie)nasyceni kolorem to zaskakujące formułą warsztaty z zakresu
fotografii i druku, które pozwolą odkryć kolor na nowo.
Podczas warsztatów będziecie mogli przekonać się jak ważne jest idealne
odwzorowanie koloru i jak duży może mieć to wpływ na efekt końcowy pracy.
Począwszy od obiektywu aparatu przez obróbkę zdjęć na komputerze, aż po gotowy
wydruk - What You See Is What You Get.
W trakcie spotkania będzie możliwość własnoręcznego wykonania zdjęć na trzech
specjalnie przygotowanych planach zdjęciowych. Będzie mieć okazję wypróbować
swoich sił na planach nadzorowanych przez specjalistów od oświetlenia oraz
fotografii:
... a następnie przełożycie obraz cyfrowy na wydruk w dotychczas nieosiągalnej
przestrzeni barwnej dzięki możliwościom nowego systemu produkcyjnego bizhub PRESS
C70hc.
Projekt (nie)nasyceni kolorem powstał gdyż kolor jest dla nas ważny. Nie tylko
dlatego, ze Konica Minolta jest producentem urządzeń drukujących, ale przede
wszystkim ponieważ my też jesteśmy konsumentami mediów i odbiorcami kampanii
reklamowych. Doskonale rozumiemy, ze właściwy kolor to właściwy przekaz. Kolor
przyciąga uwagę, stanowi integralną część wizerunku marki. Inspiruje, pobudza
wyobraźnię i zachęca do działania. Dlatego musi być idealny zawsze i wszędzie!
Jakie są najnowsze trendy w zarządzaniu barwą? Jak oddać to co wydaje się
nieuchwytne? A przecież naprawdę istotne jest aby wydruk w pełni oddawał założenia
wynikające z projektu graficznego i kolory tak nasycone ze natychmiast przyciągną
uwagę odbiorców kampanii.
Kolor skupia na sobie spojrzenia, pozwala zaangażować czytelnika w konsumpcję
dokładnie tych treści, które mają być podkreślone w komunikacji marketingowej.
Przyciąga zainteresowanie i stanowi istotny element „tożsamości” marki. Z tego
powodu tak duże znaczenie ma osiągnięcie zgodności z identyfikacją wizualną oraz
spójności w trakcie całego procesu produkcyjnego.
Czemu służy nasz projekt? Co można zobaczyć?