(nie)nasyceni kolorem - warsztaty Konica Minolta i Studio Bank

Autor: Patryk Wiśniewski

25 Czerwiec 2014
Artykuł na: 4-5 minut
Konica Minolta Business Solutions Polska oraz Studio Bank zapraszają uczniów i studentów na warsztaty połączone z prezentacją nowego systemu produkcyjnego. Projekt (nie)nasyceni kolorem pozwoli uczestnikom przekonać się jak ważne jest odwzorowanie kolorów i jak przekłada się to na efekt końcowy. Warsztaty odbędą się w Studio Bank w dniach 27 i 28 czerwca.

Konica Minolta Business Solutions Polska oraz Studio Bank zapraszają uczniów i studentów na warsztaty połączone z prezentacją nowego systemu produkcyjnego. W trakcie trwania warsztatów uczestnicy będą mogli sprawdzić swoich sił w fotografii mody, warsztatach z kompozycji, a także z wykorzystania efektów specjalnych w fotografii. Firma Konica Minolta udostępni także swoją najnowszą maszynę dzięki czemu uczestnicy będą mogli wydrukować zdjęcia wykonane przez siebie. Więcej szczegółów w informacji prasowej, którą zamieszczamy poniżej.

Konica Minolta Business Solutions Polska oraz Studio Bank mają przyjemność
zaprosić uczniów na nietypową formę prezentacji nowego systemu
produkcyjnego
Konica Minolta bizhub PRESS C70hc.

Projekt (nie)nasyceni kolorem to zaskakujące formułą warsztaty z zakresu
fotografii i druku, które pozwolą odkryć kolor na nowo.

Podczas warsztatów będziecie mogli przekonać się jak ważne jest idealne
odwzorowanie koloru i jak duży może mieć to wpływ na efekt końcowy pracy.
Począwszy od obiektywu aparatu przez obróbkę zdjęć na komputerze, aż po gotowy
wydruk - What You See Is What You Get.

W trakcie spotkania będzie możliwość własnoręcznego wykonania zdjęć na trzech
specjalnie przygotowanych planach zdjęciowych. Będzie mieć okazję wypróbować
swoich sił na planach nadzorowanych przez specjalistów od oświetlenia oraz
fotografii:

  • Fotografii mody - zdjęcia modelki w nietuzinkowej kreacji
  • Plastyka fotografii – na przykładzie kompozycji kulinarnej
  • Fotografia z wykorzystaniem efektów specjalnych


... a następnie przełożycie obraz cyfrowy na wydruk w dotychczas nieosiągalnej
przestrzeni barwnej dzięki możliwościom nowego systemu produkcyjnego bizhub PRESS
C70hc.

Projekt (nie)nasyceni kolorem powstał gdyż kolor jest dla nas ważny. Nie tylko
dlatego, ze Konica Minolta jest producentem urządzeń drukujących, ale przede
wszystkim ponieważ my też jesteśmy konsumentami mediów i odbiorcami kampanii
reklamowych. Doskonale rozumiemy, ze właściwy kolor to właściwy przekaz. Kolor
przyciąga uwagę, stanowi integralną część wizerunku marki. Inspiruje, pobudza
wyobraźnię i zachęca do działania. Dlatego musi być idealny zawsze i wszędzie!
Jakie są najnowsze trendy w zarządzaniu barwą? Jak oddać to co wydaje się
nieuchwytne? A przecież naprawdę istotne jest aby wydruk w pełni oddawał założenia
wynikające z projektu graficznego i kolory tak nasycone ze natychmiast przyciągną
uwagę odbiorców kampanii.

Kolor skupia na sobie spojrzenia, pozwala zaangażować czytelnika w konsumpcję
dokładnie tych treści, które mają być podkreślone w komunikacji marketingowej.
Przyciąga zainteresowanie i stanowi istotny element „tożsamości” marki. Z tego
powodu tak duże znaczenie ma osiągnięcie zgodności z identyfikacją wizualną oraz
spójności w trakcie całego procesu produkcyjnego.

Czemu służy nasz projekt? Co można zobaczyć?
  • jakie są efektywne sposoby na podniesienie jakości materiałówmarketingowych
  • co wyrażają kolory i jak można wykorzystać tę wiedzę w praktyce
  • jak w pełni wykorzystać potencjał materiałów drukowanych

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Poradniki
OPPOwiadaj historie, czyli jak budować interesujące wizualne narracje
OPPOwiadaj historie, czyli jak budować interesujące wizualne narracje
Storytelling to sztuka budowania historii, która wzbudza emocje, ale pozwala nam też dowiedzieć się czegoś nowego o świecie. I bez względu na to, czy jest to ambitna książka fotograficzna, czy...
22
OPPOwiadaj historie – wykorzystaj nowe możliwości smartfonów i twórz kreatywne ujęcia
OPPOwiadaj historie – wykorzystaj nowe możliwości smartfonów i twórz kreatywne ujęcia
Ćwicz uważność i buduj mikroprojekty. Rozbudź swoją kreatywność i twórz artystyczne kadry bezpośrednio w swoim smartfonie. Oto kilka rad i pomysłów, jak zrobić to z OPPO Find X8 Pro.
18
OPPOwiadaj historie - pokaż miasto i jego mieszkańców z Find X8 Pro
OPPOwiadaj historie - pokaż miasto i jego mieszkańców z Find X8 Pro
Metropolia to świetny poligon, który pozwala sprawdzić się w wielu dziedzinach fotografii: od architektury, przez uliczny portret i reportaż, po zdjęcia detalu i miejskiego krajobrazu....
17