Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
Tomek Sikora poprowadzi kolejne warsztaty Akademii Nikona. Podczas trzydniowych zajęć zdradzi nam tajniki fotografii kreacyjnej oraz podpowie, w jaki sposób przełamać barierę dzielącą fotografa i modela.
Tematem kolejnych warsztatów organizowanych przez Akademię Nikona jest człowiek w szeroko rozumianej fotografii kreacyjnej - głównie reklamowej i fashion. Będą to jedne z bardziej kreatywnych i emocjonujących zajęć, które poprowadzi znany polski fotograf, Tomek Sikora. Podzieli się on swoją wiedzą i postara się zainspirować tematem, by następnie poprowadzić każdego z uczestników od pomysłu, przez realizację sesji, aż po finalny efekt sekwencji fotograficznej.
fot. Tomek Sikora, "Motto"
Tomek Sikora ma doskonały zmysł fotograficzny, profesjonalizm, umiejętność pracy z żywym modelem – trudno wyobrazić sobie lepszego przewodnika po labiryncie fotografii, w której na pierwszym planie są emocje. Wystarczy chwila, by wywołać na czyjejś twarzy radość, złość czy smutek. Warto być na tę chwilę przygotowanym - mówią organizatorzy warsztatów.
fot. Tomek Sikora, "Władza"
Zajęcia skierowane są do miłośników między innymi fotografii portretowej, aranżowanej i kreatywnej. Warsztaty zostały podzielone na trzy dni, w których każdy z uczestników, pod okiem Tomka Sikory, zrealizuje swój własny scenariusz w postaci sekwencji fotograficznej. Ponadto zapozna się ze specyfiką profesjonalnej sesji zdjęciowej oraz relacjami zachodzącymi między fotografującym a fotografowanym. Dlatego w trakcie zajęć każdy znajdzie się po obu stronach aparatu.
fot. Tomek Sikora, "Zero Grawitacji"
Warsztaty odbędą się w dniach 8-10 lipca 2016 roku. Koszt uczestnictwa - wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem - wynosi 1520 zł. Więcej informacji znajdziecie na stronie www.akademianikona.pl.
Tomasz Sikora - fotograf, autor kilkudziesięciu wystaw indywidualnych na całym świecie oraz 65 wydawnictw autorskich. Był wielokrotnie nagradzany za kreatywność w fotografii. Dwukrotnie wybrany fotografem reklamowym roku w Australii gdzie mieszkał przez wiele lat. Autor międzynarodowych kampanii reklamowej dla Hoteli Sheraton, Intercontynental, Singapore Airlines, Reebok. W 2002 roku powołał do życia, wraz z Andrzejem Świetlikiem, Galerię Bezdomną promującą w wielu krajach fotografię niezależną.