Mobile
Oppo Find X8 Pro - topowe aparaty wspierane AI. Czy to przepis na najlepszy fotograficzny smartfon na rynku?
Konferencja Adobe MAX to tradycyjnie okazja do aktualizacji aplikacji i prezentacji nowych pomysłów i rozwiązań. W tym roku koncern Adobe skupił się na zwiększeniu integracji pomiędzy różnymi aplikacjami (w tym mobilnymi). W centrum zmian znalazł się Creative Profile - to pomysł, który producent podsumowuje następującymi słowami: Creative Profile łączy twórców z ich pracą, zasobami wykorzystywanymi do kreacji i społecznościami. Pliki, zdjęcia, kolory, pędzle, kształty, fonty, grafiki, style tekstrów oraz inne zasoby są zawsze na wyciągnięcie ręki. W praktyce służy do tego między innymi nowe narzędzie Creative Cloud Libraries.
Sam Photoshop doczekał się jedynie niewielkich modyfikacji - silnik Mercury Graphics Engine zanotował wzrost wydajności, poprawiono działanie funkcji z rodziny Content Aware, dodano wsparcie dla danych GPS w zdjęciach zrobionych iPhonem, a także umożliwiono komentowanie zdjęć udostępnionych przez Lightroom Web, co może usprawnić komunikację fotografa z klientem.
Wszystkie nowe funkcje i programy powinny być już dostępne dla subskrybentów Adobe Creative Cloud