Wydarzenia
"World Unseen" - sztuka przekracza bariery dzięki potędze obrazu
Ideą, która od początku nam przyświecała jest przybliżanie świata mody i fotografii młodym kobietom, amatorkom z całej Polski. Dzięki Kalendarzowi Fujifilm, każda z nich może przeżyć wielką przygodę i na własne oczy zobaczyć, jak wygląda praca i życie zawodowej modelki - powiedział Krzysztof Powolny, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.
Casting do trzeciej edycji Kalendarza FujiFilm odbył się w połowie października. Jak informują organizatorzy, większość uczestniczek po raz pierwszy brała udział w profesjonalnej sesji fotograficznej.
Jury złożone z przedstawicieli świata mediów, mody, fotografii i sztuki z ponad 3000 uczestniczek castingu wybrało finałową 12. Modelki - amatorki zostały wystylizowane na Pin-up Girls - bohaterki amerykańskiej wyobraźni masowej lat pięćdziesiątych. W tym roku autorką zdjęć do kalendarza jest Barbara Czartoryska (Melon).
Wszystkie laureatki otrzymały cyfrowe aparaty fotograficzne Fujifilm FinePix.
Podobnie jak w latach poprzednich, Kalendarz wydany jest w limitowanej serii liczącej 1000 sztuk, którego najniższe numery nakładu wzięły udział w aukcji charytatywnej. Jak co roku dochód przeznaczony jest dla Fundacji TVN "Nie jesteś sam". W ubiegłym roku podczas licytacji udało się zebrać prawie 20 000 zł. W tym roku licytujący okazali się hojni i ubiegłoroczny wynik został pobity. Podczas aukcji zebrano 28 400 zł. Najwyższą kwotę na licytacji (6000 zł) uzyskał Kalendarz Gwiazdorski z podpisami m.in.: Dody, Nataszy Urbańskiej, Bogusława Lindy i Szymona Majewskiego. Cała suma została przekazana na sfinansowanie turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci z porażeniem mózgowym.