Akcesoria
Godox V100 - nowa definicja lampy reporterskiej?
Z miesiąca na miesiąc mamy przekonanie, że już nie da się dotrzeć do większej ilości entuzjastów fotografii. W końcu Fotopolis.pl działa na rynku już prawie 5 lat i wydaje się, że wiedzą o nas już prawie wszyscy. Jednak w sierpniu przekroczyliśmy kolejną okrągłą liczbę czytelników w miesiącu:
Czy to dużo? Oczywiście! Konkurencyjnym serwisom internetowym osiągnięcie takiej wartości zajęłoby co najmniej rok a czasopismom fotograficznym nawet więcej. Fotopolis.pl wystarcza miesiąc, a od początku lutego miesięczna ilość czytelników wzrosła prawie o 30 000. To świadczy, że Fotopolis.pl jest nadal bardziej atrakcyjny dla internautów niż wiele nowych serwisów internetowych. Fotopolis.pl wyprzedza wszystkie media piszące o fotografii o rząd wielkości.
Nie tylko pod względem ilości czytelników. Przede wszystkim jesteśmy obiektywnym serwisem informacyjnym. Wydawca Fotopolis.pl nie prowadzi fotograficznego sklepu internetowego, ani nie jest dystrybutorem żadnej marki fotograficznej. To pozwala nam zachować pełną wolność w formułowaniu wniosków i opinii. Jednocześnie nasi dziennikarze posiadają kilkuletnie doświadczenie w pisaniu o branży fotograficznej, co pozwala nam unikać wpadek i błędów merytorycznych, które są zmorą większości serwisów internetowych. Nasi czytelnicy i branża fotograficzna doceniają także obszerność naszych informacji i poziom merytoryczny testów sprzętu. Wysoki standard publikowanych przez nas informacji został doceniony nie tylko w Polsce ale także za granicą. Szybkość, rzetelność i obiektywność informacji, to trzy filary, na których Fotopolis.pl zbudowało swój sukces. Oczywiście wymiernym wyznacznikiem tego sukcesu, jesteście Wy - nasi czytelnicy.
Dziękujemy Wam za kolejny rekordowy miesiąc i z niecierpliwością czekamy na 200 000!
Dane oglądalności podajemy za badaniem Gemius Traffic, sierpień 2006, kategoria: Unique users, dla stron Fotoplis.pl oraz forum.fotopolis.pl.