Akcesoria
Sennheiser Profile Wireless - kompaktowe mikrofony bezprzewodowe od ikony branży
Jak co roku, Bronocolor rusza z akcją Gen NEXT, w ramach której obiecujący młodzi twórcy będą mieli szansę stać się ambasadorami marki i otrzymać sprzęt oświetleniowy o wartości prawie 25 tys. dolarów.
Jeżeli marzycie o tym, by wkroczyć ze swoją pracą na wyższy poziom, dobrym motywacją może być dla Was organizowany co roku przez markę Broncolor, kierowany do młodych twórców konkurs Gen NEXT. Jego laureaci otrzymają nie tylko sponsoring producenta i możliwość darmowego wypożyczania akcesoriów na potrzeby projektów, ale także sprzęt oświetleniowy o wartości 24 tys. dolarów, który po dwóch latach programu sponsorskiego, stanie się własnością fotografów.
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy do 3 marca 2017 roku przesłać za pośrednictwem strony konkursowej 3 fotografie, które pokażą naszą twórczość z jak najlepszej strony. Nie ma tu ograniczeń, co do dziedziny jaką fotografie powinny reprezentować, warto jednak pamiętać, wszystko skupia się wokół sprzętu oświetleniowego, dobrze więc by zdjęcia pokazywały nasze zaangażowanie w pracę ze sztucznym światłem.
Film zza kulis sesji Gonzagi Manso, jednego z zeszłorocznych laureatów konkursu
Wygrana w konkursie wiąże się jednak z koniecznością cyklicznego dostarczania materiałów na potrzeby producenta w postaci zdjęć, zorientowanych na oświetlenie Broncolor wpisów na dedykowanym blogu i w mediach społecznościowych oraz stworzenie filmu zza kulis produkcji sesji, do której powstania wykorzystano lampy firmy. Nie wydaje się to jednak zanadto wygórowaną ceną jak za to, co mamy szanse otrzymać w zamiar.
Do tej pory wśród młodych ambasadorów marki brakowało Polaka. Miejmy nadzieję, że w tym roku się to zmieni. Więcej informacji na temat konkursu i jego reguł znajdziecie pod adresem gennext.broncolor.com.