Akcesoria
Sennheiser Profile Wireless - kompaktowe mikrofony bezprzewodowe od ikony branży
W ciągu 4 lat istnienia czteroliterowe logo firmy stało się jednym z najbardziej rozpoznawalnych symbolów świata fotografii. Twórcy emulacji i aplikacji mobilnej VSCO chcą przekuć popularność na kolejny sukces i oprócz rozwiązań technicznych, dostarczać także treści dotyczące artystycznej, strony tego medium. Właśnie uruchomili platformę publicystyczną VSCO Originals, która ma ambicje by stać się jednym z najważniejszych tytułów poświęconych sztuce fotograficznej, ale nie tylko - materiały publikowane we współpracy z pisarzami, dziennikarzami, fotografami i członkami społeczności VSCO pokrywać będą znacznie szerszy zakres dziedzin sztuki.
Na dzień dzisiejszy treści podzielone zostały na cztery “magazyny”: Venue - poświęcony fotograficznym i filmowym projektom związanym z muzyką, Cyclopedia - nakierowany na naukę i poznawanie historii oraz kultury poprzez eksperymentalne prezentacje. All Kinds of Human - dedykowany publikacjom dotyczącym człowieka i wszystkich spraw z nim związanych oraz Manifattura - prezentujący najciekawsze projekty z różnych dziedzin, powstałe w efekcie kolaboracji.
Niedługo do tego zestawienia dołączą 4 kolejne kategorie: 23,5 - poświęcona kulturom świata, Max - dedykowana rozwijaniu talentów młodych twórców, CBN - eksplorująca temat szaleństwa we współczesnym świecie oraz Academy - oferująca praktyczne porady, tutoriale i inspiracje z szerokiego zakresu zagadnień.
Sądząc po tematach nowe medium będzie stało niejako w opozycji do fotograficznego mainstreemu i stawiało przede wszystkim na jakość i oryginalność treści. Cieszymy się, że w dzisiejszym świecie, w którym tempo życia dyktowane jest przez przepustowość łącza internetowego powstają jeszcze przedsięwzięcia, które wymagają od widza uwagi i skupienia. Ciekawe w jakimś kierunki platforma rozwinie się w przyszłości. Perspektywy są bowiem bardzo obiecujące.
Więcej informacji znajdziecie na stronie vsco.co