Wydarzenia
Sprawdź promocje Black Friday w Cyfrowe.pl
Dzisiaj na specjalnej konferencji prasowej Hasselblad oficjalnie uruchomił stronę Hasselblad Owners' Club, która była zapowiadana podczas premiery modelu H4D-40. Do klubu mogą się zapisać użytkownicy zarejestrowanego sprzętu firmy.
Członkom klubu Hasselblad obiecuje szereg przywilejów, które będą rozszerzane w przyszłości. Najważniejszy to możliwość stworzenia własnego portfolio i opublikowanie go wraz z notką biograficzną na stronach Hasselblada. Spośród zdjęć w portfolio będzie wybierane zdjęcie miesiąca, które będzie także publikowane w magazynie "Victor Online" oraz w innych materiałach firmy.
Hasselblad planuje, że klub będzie miejscem, gdzie fotografowie będą się wymieniali doświadczeniami z pracy ze sprzętem firmy, a także będą mogli promować swoje prace (co należy rozumieć jako "zdobywanie klientów"). Firma twierdzi, że publikacja swoich zdjęć na stronie, którą odwiedza 1,4 miliona osób rocznie może być dobrą formą promocji. Jednocześnie jest to oczywiście zachęta do wybierania aparatów Hasselblad.
Tuż po konferencji mieliśmy także okazję popracować chwilę z najnowszym produktem Hasselblada H4D-40. Wrażenia i zdjęcia testowe opublikujemy jeszcze dzisiaj.