Mobile
Oppo Find X8 Pro - topowe aparaty wspierane AI. Czy to przepis na najlepszy fotograficzny smartfon na rynku?
Uchwyć herbaciane rytuały i tradycje, konteksty, w których herbata jest obecna w naszym życiu. Tak zachęcają organizatorzy miłośników fotografii do udziału w najnowszym konkursie organizowanym przez najpopularniejszy magazyn przyrodniczy - "National Geographic". Zwyciężca konkursu "Herbata w wielkim mieście" będzie mógł zwiedzić Sri Lankę w towarzystwie fotografa National Geographic. Natomiast zdobywcy drugiego i trzeciego miejsca otrzymają: laprtopa Apple MacBook z oprogramowaniem do obróbki zdjęć Aperture oraz iPod Touch i herbaty z cejlońskiej plantacji Dilmah.
REGULAMIN KONKURSU
WARUNKI UCZESTNICTWA
ZASADY
;
Każdy Uczestnik konkursu może przesłać do 5 fotografii.;
Każda z przesłanych do Konkursu fotografii powinna zawierać w górnej części rewersu następujący opis:
;
Zgłaszane do Konkursu fotografie nie mogą być zmieniane elektronicznie, ani w żaden inny sposób, z zastrzeżeniem w/w rzeczy. Nie można także dokonywać fotomontaży.;
Nie mogą być zgłaszane do Konkursu fotografie publikowane wcześniej na łamach magazynu National Geographic Polska lub wykonane na zlecenie National Geographic Polska.;
Zgłaszane do Konkursu fotografie nie mogą być wcześniej nagradzane w żadnym innym konkursie fotograficznym.;
Zgłoszenie należy przesłać na adres:
Wydawnictwo G+J RBA Sp. z o.o. & Co. Sp. Komandytowa, z siedzibą przy ul. Wynalazek 4, 02-677 Warszawa.
Na kopercie należy umieścić napis: "Herbata".;
Zgłoszenia będą przyjmowane od 14 października 2008 roku do 10 stycznia 2009 roku. Decyduje data stempla pocztowego.;
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia lub zagubienie zgłoszenia podczas transportu.;
Uczestnik Konkursu podpisując kartę oświadcza, iż przysługują mu wyłączne i nieograniczone prawa autorskie do nadesłanych fotografii oraz że wszystkie osoby widniejące na fotografiach wyrażają zgodę na ich opublikowanie oraz publiczną ekspozycję. Ponadto oświadcza, że w przypadku otrzymania nagrody lub wyróżnienia w Konkursie, wyraża zgodę na wielokrotne, nieodpłatne publikowanie nagrodzonych fotografii oraz opublikowanie jego imienia, nazwiska, miejscowości zamieszkania w materiałach promocyjnych związanych z Konkursem, w wydawnictwach oraz na stronach internetowych National Geographic Society, Organizatora oraz Głównego Partnera, a także na ich wykorzystywanie w celach promocyjnych i marketingowych Organizatora i Głównego Partnera (Gourmet Foods), w tym w szczególności na utrwalanie i zwielokrotnianie fotografii każdą techniką, w tym m. in. drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, cyfrową, audiowizualną, na jakichkolwiek nośnikach, bez ograniczeń, co do ilości i wielkości nakładu, a także rozpowszechnianie fotografii poprzez publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w szczególności w sieciach komputerowych, Internecie i Intranecie oraz telefonach komórkowych.] OCENA I NAGRODY
; Jury zastrzega sobie prawo do innego podziału nagród, a także do nie przyznania nagrody za dane miejsce.;
Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie o sposobie odbioru nagrody do dnia 31 stycznia 2009 roku.] Karta zgłoszeniowa do pobrania tutaj.