Aparaty
Wysyp zimowych promocji Fujifilm - aparaty z rabatem do 1075 zł
Na drugą odsłonę kreatywnego konkursu zgłoszono w sumie 266 projektów w dwóch kategoriach: profesjonaliści i amatorzy. Projekt miał być wykonany na podstawie otrzymanego od organizatorów briefu kreatywnego. Jednym z warunków zawartych w briefie było wykorzystanie w projekcie co najmniej jednego zdjęcia, wybranego spośród 30 fotografii z najlepszych kolekcji Getty Images/Flash Press Media.
Prace konkursowe oceniało Jury pod przewodnictwem Sebastiana Wełdycza, dyrektora kreatywnego IQ Marketing (Poland) w składzie: Agnieszka Szabelska - marketing manager international brands, V&S Luksusowa Zielona Góra; Grzegorz Kiszluk - redaktor naczelny magazynu Brief; Paweł Netczuk - dyrektor generalny, Media Run Group, Darek Kołtko - dyrektor marketingu i PR, o2.pl; Piotr Piotrowski - kierownik promocji i reklamy, Foto Pozytyw; Marcin Mikucki - marketing manager, Sony Ericsson; Katarzyna Borcz - kierownik marketingu, Flash Press Media oraz Joanna Rusznica - senior art director, IQ Marketing. Przy ocenie nadesłanych projektów zwracali przede wszystkim uwagę na kreatywne wykorzystanie materiału zdjęciowego Flash Press Media, zgodność projektu z briefem oraz czy istnieją szansę na zrealizowanie celów postawionych przed kampanią.
Ważna dla jury konkursu była również atrakcyjność kampanii dla wyznaczonej grupy docelowej, staranność wykonania oraz możliwość zrealizowania jej.
Jury drugiej edycji konkursu Ispired Quality przyznało 3 nagrody główne w każdej z kategorii oraz łącznie 10 wyróżnień.
Laureaci w kategorii amatorzy:
Wyróżnienia:
Paweł Antas, Maciej Cieśliński, Olaf Moralewski oraz Radosław Zeler.
Laureaci w kategorii profesjonaliści:
Wyróżnienia:
Michał Bojara, Andrzej Figas, Bartosz Kulesza, Kamila Szadaj oraz Wojciech Ścibor.
Nagrodami w konkursie były: iBook i Mac mini ufundowane przez Apple IMC Poland, zestawy zdjęć Flash Press Media oraz dwa wyróżnienia specjalne od firmy Sony Ericsson w postaci kwoty pieniężnej o łącznej wartości 10.000 PLN oraz dwóch telefonów Sony Ericsson K800i. Poza tym, w galerii magazynu Computer Arts zostaną zaprezentowane wybrane projekty laureatów razem z portfolio.
Poniżej prezentujemy wyróżnione prace, które szczególnie przypadły nam do gustu:
Wystawę dwudziestu najlepszych prac wyłonionych w konkursie Inspired Quality można oglądać na ogrodzeniu Łazienek Królewskich (od strony ulicy Agrykola) w terminie od 4 sierpnia do 3 września 2006 roku. Polecamy!
Główni sponsorzy konkursu:
Sony Ericsson i Apple IMC Poland.
Patroni medialni: Brief, Foto Pozytyw, Fotopolis.pl, Computer Arts, o2.pl, tlen.pl, Mediarun.pl, Przekrój, Radiostacja.
Partnerzy:
Magazyn 2+3D, Signs.pl, Artserwis.pl, Digart.pl, Dtp.pl, Grafika.art.pl, Graffik.pl Sztukpuk.art.pl, .psd, Yours Galery.