Aparaty
Wysyp zimowych promocji Fujifilm - aparaty z rabatem do 1075 zł
Konkurs kreatywny Inspired Quality był pierwszą tego rodzaju inicjatywą na rynku reklamowym, co z pewnością przyczyniło się do dużego sukcesu ubiegłorocznej edycji. Otrzymaliśmy prawie 900 prac od pasjonatów fotografii i grafiki komputerowej. Wiele projektów reprezentowało wysoki poziom artystyczny co oznacza, iż w tej dziedzinie talentów nie brakuje. Potwierdziło to również nasze przypuszczenia, iż na rynku polskim jest duże zapotrzebowanie na tego rodzaju przedsięwzięcia, tym bardziej cieszymy się, iż jako pierwsi w branży podjęliśmy to wyzwanie. Najlepsi uczestnicy pierwszej edycji konkursu mogli przekonać się jak wygląda praca w agencji reklamowej podczas miesięcznych staży w dziale kreacji IQ Marketing. Uczestnicy drugiej edycji konkursu poznają przedsmak tej pracy już na samym początku - stając do ogłoszonego "przetargu" i pracując z briefem dostarczonym od klienta- powiedział Sebastian Wełdycz, dyrektor kreatywny IQ Marketing (Poland).
REGULAMIN II EDYCJI KONKURSU INSPIRED QUALITY
Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu kreacji do kampanii BTL wprowadzającej na rynek telefon komórkowy z wbudowanym aparatem cyfrowym 3.2 Mp, zgodnie z warunkami briefu, umieszczonego na stronie konkursowej. Kreacja obejmuje: projekt plakatu (Visual) oraz projekt wybranego materiału POS, reklamującego produkt w miejscu sprzedaży (w tym projekt zwymiarowany oraz jego wizualizacja).
Przy każdym projekcie należy wykorzystać co najmniej jednego zdjęcie lub jego fragment, wybrany z 30 fotografii udostępnionych przez Flash Press Media. Potrzebne materiały zdjeciowe znajdziesz tutaj
Celem drugiej edycji Konkursu jest odkrycie i promocja obiecujących talentów z dziedziny grafiki i fotografii poprzez:
a) wyłonienie i nagrodzenie 6 uczestników konkursu (3 w kategorii amatorzy i 3 w kat. profesjonaliści), którzy zaprezentują najlepsze zdaniem Jury koncepcje kreatywne, zgodne z wymogami konkursu;
b) prezentację 6 zwycięskich projektów, 2 specjalnych wyróżnień Sony Ericsson oraz dodatkowo 12 najciekawszych zdaniem Jury prac, opatrzonych imieniem i nazwiskiem autora, w mediach oraz podczas wystawy na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie;
c) prezentację prac z portfolio wybranych uczestników konkursu w galerii magazynu Computer Arts.
Kategorie konkursowe
Prace na konkurs należy zgłaszać w jednej z wybranych kategorii z dwóch kategorii:
1. Amatorzy - osoby nie świadczące zawodowo usług z zakresu projektowania graficznego lub fotografii. Uczniowie, studenci, absolwenci szkół i uczelni artystycznych oraz wszyscy pasjonaci hobbistycznie zgłębiający tajniki sztuk plastycznych, grafiki i fotografii.
2. Profesjonaliści - osoby wykorzystujące narzędzia z dziedziny fotografii i grafiki komputerowej w pracy zawodowej (np. pracujące w charakterze freelancera, związane stałą umową z jednym pracodawcą lub prowadzące własną działalność gospodarczą w w/w zakresie)
Rejestracja i zgłaszanie prac
Każdy uczestnik konkursu ma obowiązek zarejestrowania się na stronie www.iq-marketing.pl/inspiredquality poprzez wypełnienie załączonego formularza rejestracyjnego. Indywidualny login i hasło podane przez uczestnika, będą stanowiły jego kod identyfikacyjny podczas całego konkursu, który umożliwi ściągnięcie materiału zdjęciowego.
Projekty konkursowe należy przygotować w formacie tiff, CMYK, 300 dpi (wersja do druku). Tak przygotowane prace będą przesyłane przez uczestników konkursu dopiero po jego zakończeniu, na indywidualną prośbę organizatora.
W przypadku materiału POS uczestnik konkursu musi wykonać dwa projekty: projekt zwymiarowany oraz jego wizualizację. Organizatorzy konkursu sami wykonają makiety najlepszych projektów!
Prace zapisane w formacie jpg, 72 dpi. należy przesłać na adres konkurs@iq-marketing.pl do dnia 31 maja 2006 roku
Przesyłana wiadomość e-mailowa powinna być zatytułowana zgodnie z poniższym wzorcem:
a) dla kategorii profesjonaliści: IQ_P_nazwisko_imie
b) dla kategorii amatorzy: IQ_A_nazwisko_imie
i zawierać 4 załączniki:
1. Plakat, nazwa pliku: nazwisko_imie_1
2. Materiał POS_zwymiarowany, nazwa pliku: nazwisko_imie_2
3. Materiał POS_wizualizacja, nazwa pliku: nazwisko_imie_3
4. Wypełniony formularz zgłoszeniowy, nazwa pliku: IQ_nazwisko_imie (formularz zgłoszeniowy do ściągnięcia na stronie www.iq-marketing.pl/inspiredquality po wejściu w ?Zaloguj się?)
UWAGA! Załączniki nie mogą przekroczyć 3 MG!
Nagrody w Konkursie
W kategorii amatorzy:
a) dla zwycięzcy: MacMini Apple IMC Poland (1.5GHz Intel Core Solo/512MB/60GB/Combo/GMA950/AP/BT) o wartości: 2599 zł brutto wraz z kwotą pieniężną w wysokości 288, 77 zł
b) dla każdego z dwóch wyróżnionych: zestaw płyt CD ze zdjęciami Flash Press Media o wartości 1066 zł brutto każdy, wraz z kwotą pieniężną w wysokości 118, 44 zł
c) nagroda specjalna Sony Ericsson - przyznana dla wybranej pracy przez Sony Ericsson Polska, w postaci kwoty pieniężnej w wysokości 5555, 55 zł (5000 zł+555, 55 zł)
W kategorii profesjonaliści:
a) dla zwycięzcy: iBOOK firmy Apple IMC Poland (14"G4 1.42GHz/512/60GB/SD/AP/BT) o wartości: 5407 brutto oraz kwota pieniężna w wysokości 600, 77zł
b) dla każdego z dwóch wyróżnionych: zestaw płyt CD ze zdjęciami Flash Press Media o wartości 1066 zł brutto każdy, wraz z kwotą pieniężną w wysokości 118, 44 zł
c) nagroda specjalna przyznana przez Sony Ericsson Polska, w postaci kwoty pieniężnej w wysokości 5555, 55 zł (5000 zł+555, 55 zł)]
20 najlepszych projektów wyłonionych w konkursie zostanie zaprezentowanych podczas wystawy na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie.
Fundatorem nagród przyznawanych w konkursie jest Apple IMC Poland, Sony Ericsson, Flash Press Media, IQ Marketing (Poland).
Zasady przyznawania nagród w Konkursie
Jury spośród nadesłanych prac wybierze:
a) 3 najlepsze projekty (1 nagroda główna oraz 2 wyróżnienia) w kategorii amatorzy
b) 3 najlepsze projekty (1 nagroda główna oraz 2 wyróżnienia) w kategorii profesjonaliści
c) 12 dodatkowych wyróżnień, które zostaną zaprezentowane podczas wystawy na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie.
Dodatkowo 2 specjalne wyróżnienia zostaną przyznane przez przedstawiciela firmy Sony Ericsson.
Nadesłane prace konkursowe będą oceniane wg. następujących kryteriów:
Ogłoszenie wyników nastąpi podczas imprezy finałowej, połączonej z otwarciem wystawy na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie. Wyniki zostaną również opublikowane na stronie internetowej www.iq-marketing.pl/inspiredquality
Regulamin w pełnej wersji znajdziesz tutaj
oraz w siedzibie IQ Marketing (Poland) mieszczącej się przy ulicy Wiktorii Wiedeńskiej 17 w Warszawie.