Konkurs Fotografii Prasowej 2006 - ostatni dzwonek

To już ostatni dzwonek, żeby wziąć udział w I edycji Konkursu Fotografii Prasowej. Termin zgłaszania prac upływa już w najbliższy piątek, 10 lutego 2006 roku. Konkurs skierowany jest do polskich fotografów prasowych, zarówno tych zrzeszonych w agencjach i zatrudnionych przez redakcje, jak i freelancerów.

Autor: Marta Majewska

8 Luty 2006
Artykuł na: minutę

W konkurs zaangażowały się czołowe agencje fotograficzne: AFP, East News, EPA, Forum, PAP Foto, Reporter oraz Reuters. Organizatorzy nie zapomnieli także o indywidualnych fotoreporterach, których gorąco zachęcają do udziału w konkursie. Warto przy okazji wspomnieć o szacownym gronie jury (m. in.: Peter Andrews (Reuters), Chris Niedenthal, Michel Scotto (AFP), Andrzej Wrzeszcz (PAP), Yuri Abramochkin) oraz o puli nagród przekraczającej 50 000 złotych. Przypomnijmy także pięć kategorii:

  • ludzie i wydarzenia
  • życie codzienne
  • kultura i sztuka
  • sprawy współczesne
  • sport

Zdjęcia należy nadsyłać do 10 lutego 2006 roku. Autorów najlepszych fotografii poznamy w kwietniu 2006 roku.

Fotopolis.pl objęło patronat medialny nad konkursem. Szczegółowy regulamin dostępny jest na stronie www.kfp.net.pl

Skopiuj link
Komentarze
Więcej w kategorii: Galerie
Urban Photo Awards 2024 rozstrzygnięty. Polak wśród zwycięzców!
Urban Photo Awards 2024 rozstrzygnięty. Polak wśród zwycięzców!
Rozstrzygnięto konkurs fotografii miejskiej Urban Photo Awards 2024. Wśród nagrodzonych z całego świata Krzysztof Bednarski zwycięża serią zdjęć z Meksyku.
14
Nikon's Small World 2024 - małe jest piękne. Polacy wśród zwycięzców
Nikon's Small World 2024 - małe jest piękne. Polacy wśród zwycięzców
Za nami 50. edycja konkursu fotograficznego nagradzającego najlepsze zdjęcia wykonane… pod mikroskopem. Finałowa galeria to jak zwykle zachwycający przekrój abstrakcyjnych kadrów,...
12
Janusz Jurek: "Nie lubię, kiedy ktoś mówi o mojej fotografii, że jest ładna"
Janusz Jurek: "Nie lubię, kiedy ktoś mówi o mojej fotografii, że jest ładna"
Często szuka tematów do zdjęć wyszukując wydarzenia w okolicy, które angażują lokalną społeczność. Im bardziej niszowe i mniej komercyjne, tym według niego lepsze. 
40
Powiązane artykuły